€uropa Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg var søndagsbud for Dagbladet i alderen 14 til 16 år. Det var så klart provisjonsbasert, men jeg hadde en relativt god lønn med tanke på tida jeg brukte på ruta mi og fikk samtidig lommepenger hjemme. Jeg har sjelden hatt så mye penger å bruke på underholdning og annet forbruk som jeg hadde på den tida, i hvert fall føles det sånn. Jeg sluttet delvis fordi færre og færre folk ville ha Dagbladet (i hvert fall papirutgaven) og delvis fordi jeg flyttet og ikke orket å begynne på nytt med en ny rute, men jeg er glad for erfaringen jeg fikk, også da jeg syklet rundt i bøttevis med regn og trasket ute i 20 minusgrader. Jeg tror ikke at det var irrelevant for de jobbene jeg har fått i ettertid. Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Kjenner meg igjen der ja,.. Jeg har gått med Bergensavisen i 3 år nå, sluttet da jeg fikk meg jobb som støttekontakt i stedet. Super jobb, og godt betalt + kurs ol. ... ) Kjekt å ha med på cv'n tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå