Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg begynte som vogngutt da jeg var 15 år. Dyttet inn handlevogner og ryddet på kjøpesenteret. Det var i den tiden da vi brukte kroppen og ikke hadde traktor til å dytte dem! :)

Endret av Salt_Skin
Lenke til kommentar

Min første sånn halvveis skikkelig jobb, var sommerjobb i en fabrikk som 15-åring eller noe slikt. Det var vel på rundt den tiden jeg bestemte meg for å få en skikkelig utdannelse. Maken til ensformig arbeid skal man lete lenge etter. Lønnen var svært dårlig, det var mye bråk og til tider veldig varmt. Det er så absolutt ikke noe jeg vil tilbake til.

Lenke til kommentar

Hva var din første jobb?

Min første jobb var som silo-hjelp på en gård. De kom med traktorhengere og tømte gress i siloen, og jeg tok høygaffelen fatt og kastet gresset rundt i hjørnene og pakket det etterpå. Jeg var vel 13-14 år tror jeg. Gjorde dette hver sommer frem til jeg var 16.. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De første jobbene ordnet jeg meg selv,både måkket snø,gjorde hagearbeid og sånt fra jeg var 12-13 år i nabolaget og hos noen eldre folk som besteforeldrene mine kjente.

Sånn skaffet jeg meg lommepenger.

Min første jobb i en bedrift var på trykkeriet til ei avis,natt til mandag,og natt til torsdag da jeg gikk på VGS.

Tjente nok til å holde meg med både PC,musikk,og alt som en tenåring hadde lyst på(tjente vel rundt 5000 i mnd, etter skatt).

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...