Skillica Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei, tenker og gjøre dette 2 ganger daglig http://www.youtube.com/watch?v=Kuy4x_viY4M&feature=my_favorites&list=FLXOyt7kzCZVDb_kgQmrIDeg Har gjort det ca. 4-5 ganger tilsammen i 7 dager og jeg tenker og begynne med en rutine og slanke meg 30 kg fordi jeg veier 90kg. Er dette mulig?? Hvor lang tid tar det å slanke seg 30kg da tror dere? Skal spise så sunt som jeg kan!!! Skal gjøre alt for å slanke meg nå. Er bare 15 år. Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 1.70 tror jeg, siden sist jeg målte meg hvertfall, husker ikke når det var men enten 1.70 eller litt høyere.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Se under HIIT spoileren i denne tråden: http://www.diskusjon...post&p=19460070 Tren HIIT 3-4 dager i uka/annenhver dag og styrke 3 dager i uka. Endret 11. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Skillica kan du slutte å lage tråder om alle mulig jalla "bli tynn fort"-programmer, og justere kostholdet ditt istedet? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Skillica kan du slutte å lage tråder om alle mulig jalla "bli tynn fort"-programmer, og justere kostholdet ditt istedet? Enig. Man kan ikke kjøpe muskler fra TV-reklamer, uansett hvor mange millioner kroner produsenten av produktet har brukt på pene modeller. Du kan si det slik at alle reklamer som lover deg store muskler og enorm fettreduksjon på kort tid lyver, og er kun ute etter pengene dine. Å gå ned i vekt er ikke veldig komplisert, og du trenger ikke alle disse jallafilmene og jallaproduktene for å gjøre dette. Det handler om å justere kostholdet og/eller øke aktiviteten. Noe formell på hvor lang tid det kan ta er helt opp til det kaloriunderskuddet du sitter igjen med ved dagens slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå