Raz Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei, har hatt samme problem med 2 maskiner nå. Hver gang jeg setter med en ftp klient og uploader filer til mitt hjemmeområde vil maskinen, før eller senere, reboote. Altså en blank reboot. Har koblet maskinen inn i en switch som er koblet opp mot kabelnettverket til upc. Før trodde jeg det var en ustabil maskin som gjorde dette, men når det samme skjer med maskinen jeg har nå begynner jeg å lure. Noen som har opplevd noe av det samme? Noen forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det FTP generelt, eller et spesielt program? Det kan være FTP-klienten som forårsaker en feil, som får operativsystemet til å reboote. Lenke til kommentar
Raz Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Har prøvd både cute ftp og ftp klienten i windows commander. Rebooter ved bruk av begge programmer. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kanskje du har en innebygd brannmur som trøbler? Eller har funnet et nytt hull i operativsystemet ditt (som sannsynligvis blir utløst av noe med hjemmenettverket ditt, f.eks. kabelmodem)? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Kanskje du har en innebygd brannmur som trøbler? Eller har funnet et nytt hull i operativsystemet ditt (som sannsynligvis blir utløst av noe med hjemmenettverket ditt, f.eks. kabelmodem)? Ja, du sier noe der. Kan vel begynne å prøve uten switch. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har opplevd det samme. Hos meg var det Norton Antivirus som hadde skyld. Prøv å stenge det, eller annen antivirus, (helt) når du bruker ftp. Skulle også gå å bare stenge auto-protect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå