Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde vel 4 forskjellige jobber før jeg ble 18år.

Solgte jordbær(sommerjobb)

Støttekontakt

Ferskvaremedarbeider på Meny.

Og lagermedarbeider

Fikk min første jobb med å selge jordbær som 14åring. Dette var fordi min storebror som også solgte jordbær var syk, så jeg jobbet et par ganger for han, og fikk sommerjobb resten av sommeren hos den samme duden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde vel 4 forskjellige jobber før jeg ble 18år.

Solgte jordbær(sommerjobb)

Støttekontakt

Ferskvaremedarbeider på Meny.

Og lagermedarbeider

Fikk min første jobb med å selge jordbær som 14åring. Dette var fordi min storebror som også solgte jordbær var syk, så jeg jobbet et par ganger for han, og fikk sommerjobb resten av sommeren hos den samme duden.

:)

Hvordan kom du i kontakt med f.eks Meny? Snakket du med sjefen?

Lenke til kommentar

Jobber hos Spaceworld.

17 år :)

Krevde mye tid og arbeid. Var over 50 søkere på stillingen, men allikevel var det jeg som stakk av med jobben. God søknad, god CV (hadde ingen tidligere erfaring), og gjør et godt intervju.

Fant utlyst stilling på finn.no.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg gikk VG2 matfag og var utplassert der et par ganger i uka i forbindelse med skolen, så spurte ferskvaresjefen om jeg ville ha en deltidsjobb der.

Men det er jo bare å sende søknader rundt, om du er sugen på en jobb. Kjenner mange som enten er under 18år og jobber nå, eller begynte å jobbe på den jobben de har nå før de var 18.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er selv 15 år og jobber på en butikk hvor de selger alt det med bad, rør, dusj, toalett osv. Selv om jeg bare tjener 91 kr i timen så er det jo verdt det.

Jobber stort sett inn på lageret, tar inn varer og registerer dem. Fyll på varer, rydd her og der. Sitt i kassen å selger deler og mottar bestillinger. Lærer meg også om produktene de selger underveis så jeg kan hjelpe kundene som kommer.

Lønna blir høyere neste år siden a blir jeg 16!

Blir jeg har inspirert deg litt og ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...