Gunfreak Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Må skrive dette på mobil fordi jeg får bare blue screen og a andre feil, meket det først når jeg spillte star trek online, det fungere helt fint de 10 timene jeg spillte over to dager, så kom en Windows update i går kveld. Etter det krasha pcen hver gang jeg prøde spillet, så etter spillet og pcen krasha noen ganger begynte bluscreenene, nå vil iike pcen starte i vanlig modus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Fikk endelig pcen til å starte, men den slår seg av ved random tilfeller, både i og uten for spill, plutsellig bare slår den seg av mens jeg gjør noe annet og ikke er på pcen en gang. Jeg har nå tatt ut cpu vifta rensa den for støv og tatt på nytt kjøle pasta, nå er tempen halvparten av hva den var, så det er ikke cpu som er problemet denne gangen, 3d kortet mitt GF GTX 560ti er bare noen uker gammel, rammen er 6 måneder, harddisk er 1 år, skjermen er ny, eneste som er igjen av den gammle pcen er lyd kortet og hovedkort Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Du kan jo gjenopprette windows til sånn den var før du oppdaterte den. Gå til: Kontrollpanel -> System og Sikkerhet -> Sikkerhetskopiering og gjenopretting -> Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Men hvordan stopper jeg at denne updaten fra å bare installere seg på nytt? Lenke til kommentar
XOCOX Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Slå av automatiske oppdateringer og innstallere de andre manuelt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei. Du kan gjøre slik at du ikke installerer oppdateringen igjen. Du må bare velge Tilpasset eller Egendefinert eller noe sånt. Så haker du bare av den som gjør at PC`en krasjer, selv om jeg tviler på at det er noe oppdatering som gjør det. Er det lenge siden du har kjørt noen Reinstallasjon? Hvis ja, så prøv det. Normalt sett så skal det ikke ha noe å si at du kjører Windows Update. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå