skulegutan Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hallo, jeg og en kompis skal arbeide sammen i fordypningsoppave i norsken i vg3. Vi vurderer sterkt å bruke en bok + en film metoden. "The Hunger Games" filmen er svært fin og vi vurderer sterkt å bruke denne, men er det noen her som vet om det er EN bok som oppsummerer det samme som filmen? På nettet skulle man tro at bokversjonene kommer i 3 forskjellige versjoner eller noe..... Uansett, har dere egne erfaringer eller film+bøker så kom gjerne med det! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 vel. Den (eller de) filmene jeg noen gang har sett, som har vert BEST filmatisert i forhold til en bok jeg har lest, så må det bare bli Ringenes Herre extended edition! Jeg leste bøkene først, og har aldri blitt så overasket i mitt liv før! Nå skal det nevnes at harry potter også er ekstremt bra filmatisert i forhold til bok! Hvertfal de tre første filmene! Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Hehe! Blir VELDIG mye arbeid om jeg skal igjennom alle de bøkene og sånt Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hehe! Blir VELDIG mye arbeid om jeg skal igjennom alle de bøkene og sånt Ikke hvis dere begynner nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå