FunnyPanda Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Eg har lagt merke til at mange spel ikkje når ut av japan sjølv om dei kanskje burde det. Eit spel er Ace Attorney Investigations 2 til DS. Eit anna spel er Fire Emblem: Heroes of Light and Shadow til DS. Er det andre spel som er sterkt savna? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg kunne gjerne tenkt meg Extreme Escape Adventure: Good People Die. Kanskje litt sær tittel, men det er oppfølgeren til 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors. Det er da litt bedre tittel. 999 handler kort og godt om ni personer som våkner opp på et fremmed sted. Alle dørene er merket med en til ni, og de kan kun gå gjennom dørene om tallkombinasjonen på armbåndsurene viser ni. På toppen av det hele har de ni timer på å komme seg til frihet før de blir drept. Ganske lite gameplay her, men utrolig bra spill som burde spilles flere ganger. Etrian Oddyssey 2 og 3 kom ikke ut i Europa, så la oss håpe det fjerde i rekken gjør det. (det er første på 3DS, btw.) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Excite Bots til Wii og Radiant Historia til DS er de jeg kommer på. Det er også et annet JRPG til DS jeg har lyst på, men har faktisk glemt navnet på det. Lenke til kommentar
FunnyPanda Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg kunne gjerne tenkt meg Extreme Escape Adventure: Good People Die. Kanskje litt sær tittel, men det er oppfølgeren til 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors. Det er da litt bedre tittel. 999 handler kort og godt om ni personer som våkner opp på et fremmed sted. Alle dørene er merket med en til ni, og de kan kun gå gjennom dørene om tallkombinasjonen på armbåndsurene viser ni. På toppen av det hele har de ni timer på å komme seg til frihet før de blir drept. Ganske lite gameplay her, men utrolig bra spill som burde spilles flere ganger. Har prøvd 999 og eg synast det var ganske bra sjølv om det nesten berre var story. Spelte berre igjennom 2 gonger. Begge endte med at alle dødde . Skulle tru at etterfølgaren ville bli sluppet i vesten sidan 999 fekk 9 av 10 hos IGN. Er nok eit resultat av dårleg marknadsføring. Lenke til kommentar
FunnyPanda Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Eit spel til som eg ventar på, men som truleg kjem med tida er Professor Layton VS Ace Attorney. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har prøvd 999 og eg synast det var ganske bra sjølv om det nesten berre var story. Spelte berre igjennom 2 gonger. Begge endte med at alle dødde . Skulle tru at etterfølgaren ville bli sluppet i vesten sidan 999 fekk 9 av 10 hos IGN. Er nok eit resultat av dårleg marknadsføring. Problemet er at en anmeldelse ikke betyr stort, og 999 kom ikke ut i Europa så vidt jeg vet. Hvorfor skulle da oppfølgeren gjøre det? Men jeg håper jo den gjør det. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Monster Hunter 3, 3 HD og 3G. Lenke til kommentar
FunnyPanda Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Er det ikkje fleire som har eit savn? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tja, har stort savn, men det er kun til PC omtrent. Til Nintendomaskinene vet jeg omtrent ikke hva som er ute, og det er heller er større problem at det er umulig å finne spillene jeg har lyst til på fysisk i butikkene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Secret of Mana 2 (Seiken Densetsu 3) til SNES. Utgitt i Japan i 1995 da Square var på sitt beste. Merkelig og synd at det aldri ble utgitt i Vesten. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Chrono cross savner eg til noreg. Hugser eg las om det i eit playstation magasin back in the days. Men no har eg importert det frå statane og fyrt det opp på ein playstation emulator på pcn. Spillet var dyrt tho. 600 kr, men det var mint condition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå