Arodem Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Edderkoppens filmspilleventyr snubler og fanges i sitt eget nett. Les hele saken Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det er ikke så veldig overraskende at det blir lansert enda et middelmådig Spiderman spill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Filmen ble slakta av IGN oxo ingen overaskelse akkurat Hva i ..Biiiiip.. tenke sony pictures på når de laget enda en av hvordan spiderman ble bitt? Herregud for noen amatører... Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 anmeldelsen var grei skuring, men den tyder på en etter min mening ødelagt karakterskala. "platt, uinspirert og tomt" er for meg maks 3/10. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Koste meg faktisk med Spider-man: Shattered Dimensions, så tenker jeg kjøper The Amazing Spider-Man når jeg finner det på tilbud. http://www.youtube.com/watch?v=0uZX60akANU Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har spillet å jeg er dypt uenig i 5/10. Digger å bare hoppe rundt å stupe rett ned i folkemengden osv Skal og skaffe PC versjonen å se spillet i 1080p 60FPS i all sin prakt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Sjokk! Syns ikke filmen ser noe artig ut heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvordan kan du anmelde et playstation-move spill uten å nevne noe om move funksjonene? det er ikke akkurat store utvalget av move støttede spill så når dere først anmelder ett så ta med movefunksjonene da vel!? 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har spillet å jeg er dypt uenig i 5/10. Digger å bare hoppe rundt å stupe rett ned i folkemengden osvSkal og skaffe PC versjonen å se spillet i 1080p 60FPS i all sin prakt At ett aspekt av et spill er underholdende, gjør det ikke til et bra spill da. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har spillet å jeg er dypt uenig i 5/10. Digger å bare hoppe rundt å stupe rett ned i folkemengden osvSkal og skaffe PC versjonen å se spillet i 1080p 60FPS i all sin prakt At ett aspekt av et spill er underholdende, gjør det ikke til et bra spill da. Det stemmer. Men det gjør spillet enda bedre på bakgrunn av hva det allerede er.. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Hvordan kan du anmelde et playstation-move spill uten å nevne noe om move funksjonene? det er ikke akkurat store utvalget av move støttede spill så når dere først anmelder ett så ta med movefunksjonene da vel!? Godt poeng. Jeg har dessverre ikke tilgang på PS Move for tiden, så beklager at funksjonene ikke nevnes. Når det er sagt virker det ikke som om Move-funksjonene dreier seg om mer enn å sikte dit man vil svinge seg. Jeg følte ikke jeg savnet denne funksjonen da jeg spilte spillet. Uansett, jeg har lagt til et avsnitt i kursiv nederst i teksten der jeg forklarer at jeg ikke har fått anledning til å teste ut Move-funksjonene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er ikke bare aspektet med å bare hoppe rundt. Er også flere andre ting jeg liker, men tok det som et godt eksempel Lenke til kommentar
FuzzyFarm Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 http://www.gamereactor.no/anmeldelser/148231/The+Amazing+Spider-Man/ Les denne anmeldelsen, så ser du hva som er den riktige karakteren. Spillet fortjener høyere en 5/10. #-o Gamer.no er alt for strenge med å sette karakter. Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 http://www.gamereact...ing+Spider-Man/ Les denne anmeldelsen, så ser du hva som er den riktige karakteren. Spillet fortjener høyere en 5/10. #-o Gamer.no er alt for strenge med å sette karakter. tvert i mot. alt for høyt gjennomsnitt på denne sida IMO. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Awkward snap-shot fra filmen i artikkelen. Endret 12. juli 2012 av lolvik Lenke til kommentar
Livert Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Meh... Fortsetter å slenge rundt i Batman AC med god samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå