dj_messiah Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 jeg hadde tenkt til å kjøpe cerwin vega hp215 høytalere. men jeg lurte på om dette er noen bra høytalere? jeg hadde også tenkt til å kjøpe yamaha yst-sw1500 eller eltax atomic 15r. men er det nødvendig med cerwin vega hp 215? er det nok basstrykk i cerwin vega hp215? eller er det noen andre bra høytalere (maks 10000 kr) med bra bass og som kan spille høyt? jeg skal også ha forsterker men jeg vet ikke hvem den må være kraftig nok til cerwin vega hp215 Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 HP215 er diskotek høyttaler. Det låter forferdelig dårlig i mine ører. Skal du bruke det hjemme finnes det mye bedre valg. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 skal du bruke de så må du ha _stort_ rom! ville heller sett på de mer "bruke-hjemme" retta cerwin vega høyttalerne, de er nok perfekte for dine ønsker. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har lest tråder på andre forum om HP215, og jeg har intrykk av at folk stort sett er skuffet over den. Enig med InZomnia, kjøp deg en bruke-hjemme-i-stua modell fra CV.. Hvis du absolutt skal gå for CV Det finnes etter min mening bedre høyttalere som spiller høyt med mye bass. DALI AXS10K fikk ok kritikk i siste nummer av lyd og bilde. http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...duct=daliaxs10k Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vil ikke anbefale deg å kjøpe slike høyttalere til å ha på gutterommet eller i stua. Grunnen er at de krever endel kraft for å gpille "bra". Kjøp heller en av de vanlige høyttalerne til CV, de spiller mer enn høyt nok. Eller kanskje en modell fra Klipsh. Spiller omtrent like høyt, men penere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå