Gå til innhold

Noen som har prøvd Telio mobilabo (mulighet for ip)


Anbefalte innlegg

Jeg ble ringt opp av Telio, jeg har Telio ip-telefon som fasttelefon. Ble tilbudt et abo istedenfor mit Onecall Folkepakka (500min, 500 sms, 500 Mb, 500 MMS til 199, visstnok kan jeg også ringe til land i Norden for samme pris)

 

Telio skulle ha det samme til 199, men i tillegg skulle jeg få ringe til Europa og USA innenfor de samme 500 min. Og så skulle de ha en app så jeg kunne ringe med mobilen fra land i Europa på ip-linje. Da var det tilknyttet mitt fastabo som er Telio-ip Mini.

Jeg kunne altså ringe gratis fra andre land i Europa.

 

Det høres fint ut, reiser ikke så mye nå så ser ikke de store fordelene.

Klart for sommerferie i Europa er det veldig fint.

 

Noen som har prøvd dette?

noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at om du bruker denne bredbåndstelefoni-appen i utlandet vil du bruke datatrafikk i utlandet, noe som fort blir dyrere enn å ringe vanlig.

 

Fant ikke dette med at man brukte inkluderte ringeminutter til USA og Europa, ser bare at det er ganske standard pris på det. Mulig det og var via bredbåndstelefoni?

Lenke til kommentar

Husk at om du bruker denne bredbåndstelefoni-appen i utlandet vil du bruke datatrafikk i utlandet, noe som fort blir dyrere enn å ringe vanlig.

 

Fant ikke dette med at man brukte inkluderte ringeminutter til USA og Europa, ser bare at det er ganske standard pris på det. Mulig det og var via bredbåndstelefoni?

 

Dette er visst nye produkter som ikke står på nettsiden, eller endringer på produktene. Jeg spurte om en mail med info, men får først bekreftelsesmail med vilkår, ikke til info.

Det er en ringekampanje. Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke vil bruke websiden.

Skjønner det delvis da dette var rettet mot eksisterende kunder.

 

Godt poeng med datatrafikk, det tenkte jeg ikke på. glad jeg ikke slo til umiddelbart.

 

Jeg er ganske sikker på at å ringe til Europa var innenfor vanlige ringeminutter, ikke ip.

Jeg spurte litt om dette. Som sagt dette var til eksisterende kunder.

Lenke til kommentar

At du ikke kunne få en mail med info virker rart. Du har krav på å få se vilkår før du fjernbestiller et abonnement. Selgere prøver ofte å unngå mail fordi de vil ha deg med kroken med en gang, kun da er de sikre. Sier du at det ikke finnes noen sjanse for at du bestiller det der og da, men ønsker tilbudet skriftlig på mail og avtaler at vedkommende ringer deg opp/du svarer på mailen, så får du nok dette.

Lenke til kommentar

At du ikke kunne få en mail med info virker rart. Du har krav på å få se vilkår før du fjernbestiller et abonnement. Selgere prøver ofte å unngå mail fordi de vil ha deg med kroken med en gang, kun da er de sikre. Sier du at det ikke finnes noen sjanse for at du bestiller det der og da, men ønsker tilbudet skriftlig på mail og avtaler at vedkommende ringer deg opp/du svarer på mailen, så får du nok dette.

Ikke noen problem å få en mail med info hvis jeg bestiller. Jeg ville kun ha info ikke bestille.

 

Jeg vet at jeg så måtte bekrefte denne bestillingen, men ønsket ikke å begynne på prosessen for så å bli mast på for å gi bekreftelse.

Jeg sa at det ikke var aktuelt med bestilling nå, men ble ikke tilbudt noe. Han virket slukøret og ønsket meg en god dag.

Enten ny selger, eller så gjorde de ikke dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...