Slettamann Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fint dette også. Men kanskje vel mange steiner i forgrunnen. Blir litt "framtungt". Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Koselig og fint sommerbilde - lurer på om jeg ville prøvt en tanke mer kontrast Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Vil foreslå å kutte vekk steinene helt nederst, da vil du oppnå å rendyrke den fine buen som dannes av de andre skjærene. Det vil styrke komposisjonen og linjene i bildet. Når bildet sees i full størrelse synes jeg kontrast, farge og skarphet er helt ok. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Fint dette også. Men kanskje vel mange steiner i forgrunnen. Blir litt "framtungt". Tusen takk! Kuttet litt Koselig og fint sommerbilde - lurer på om jeg ville prøvt en tanke mer kontrast Tusen takk, prøver ut tipsene jeg får Vil foreslå å kutte vekk steinene helt nederst, da vil du oppnå å rendyrke den fine buen som dannes av de andre skjærene. Det vil styrke komposisjonen og linjene i bildet. Når bildet sees i full størrelse synes jeg kontrast, farge og skarphet er helt ok. Tusen takk - har kuttet litt nederst Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 # 3 er absolutt min favoritt her. Fin komposisjon og naturlige farger. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 # 3 er absolutt min favoritt her. Fin komposisjon og naturlige farger. Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Likte vel V3 best her jeg! Skikkelig sommerstemningsbilder dette! Bra jobba! 4'er herfra på serien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg