Rottenspacehead Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) EU versjon : Super mario bros - med cover og manual EU versjon : The flintstones The rescue of Dino and Hoppy - med cover og manual EU versjon : Little Nemo the dream master - Med cover EU versjon : Spy vs Spy - bare spillet Eu versjon : Little Samson - med sort beholder (sett pris på 700kr uten cover og manual) Pyramid 1 - Aner ikke om dette er amerikansk ? er avrunda i kantene - med cover og manual Og så ... Caltron 6 in 1 videogame med cover og manual - Denne er heller ikke 100% lik EU spilla i formen, men samme størrelse. Amerikansk ? Coveret er ikke likt det som er avbilda på amerikanske nettsider, er det europeisk versjon ? Hyper Boy preger coveret, med caltron klistremerke og riktig bilde på selve spillet. Leste at dette spillet var veldig sjeldent og selger for 860 dollar brukt ? Takker for tips og hjelp på forhånd Endret 11. juli 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) jeg tipper du kan ta ca 200 per spill. Jeg gjetter basert på at jeg har sett veldig mange episoder av pawn stars. En får en viss ide hva en ting generelt sett er værdt. Jeg mener 200 kroner "retail" det vil si til en person som skal ha spillet og ikke til en som skal selge det videre, da må du ned i pris. Om du har noen som er ekstra rare kan du være heldig å få mye penger, men det vet jeg ikke noe om. Endret 12. juli 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 little samson iallefall ligger fra 200 til 400 dollar på ebay, pluss siden det er eu utgaven er den enda litt sjeldnere. resten av spillene er ganske ordinere, så det er vel vært rundt 100-200 kroner. her har du en link til sjeldentheten av spillene da kan man beregne verdi utifra det. http://www.neshq.com/lists/updatedrare60.txt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Her er det nok litt penger ute og går. Om du faktisk sitter på Little Samson og Caltron 6 in 1 så kan du lett samle inn en liten slump med penger om du finner rett person. Du kunne ikke knipset et bilde av spillene du har så vi kan få se litt hvordan standarden er på de? Når det kommer til pris så avhenger det veldig av kvaliteten og hvor slitt produktene er. Little Samson går jo til tider for mellom rundt 200$ og høyere. Når det kommer til Caltron 6 in 1 så skal du være riktig heldig og ha et eksemplar i ekstremt god stand om du vil selge det til over 800$. Du kan nok fort få like mye som Little Samson for det spillet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå