aCa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei jeg skal få montert altibox om en ukes tid. Jeg har ett rackskap som jeg kunne tenkt å få hjemmesentralen satt opp i. Vet dere om denne kan settes i rackskap eller insisterer montørene på å sette den på veggen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Den boksen ejg har hjemme har ikke noe monteringsordniger for rack. Snakker du bare om å legge den inne i skapet står du vel fritt til det. Du kan jo evt be montørene om å gi litt slakk på kablene hvis fordi det kan være du skal flytte på ting senere 1 Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 kommer ann på rackskapet og hvilken sentral du får av altibox. Er det 10" og du får en hvit stor sentral er det ikke plass i bredden. Men har du 19" skap må du bare skaffe en hylle. Ingen av altibox sentralene er bygget for rackmontering. Det nyeste altibox her bruker er en boks for overgang fra fiber til cat5. Og en ren ruter fra zyxel. Hvor du kobler til TV, TLF og data. 1 Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Neppe et stort problem å dra en cat6-kabel fra media converter og til rackskapet hvor du kan legge routeren. Fest den med velcro på en hylle. J Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 For bedrifter så blir det brukt ein boks som kan ligge løst på ein rack hylle. det burde vel sånn sett gå greit med hjemmesentral og. eller så kan du ta ut bak vegen i racket og montere sentral på veggen bak racket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå