iChristian Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 På boxeen jeg har per i dag så henter den informasjon om serie, sesong og episode automatisk når jeg legger til en serieepisode i en av mediekildene. Dette er en funksjon jeg har blitt meget avhengig av. Nå har jeg kjøpt meg 3D-tv, og 3D er ikke noe som boxeen støtter så vidt meg bekjent. Det jeg da altså ønsker er en maskin, selvbygg eller ikke, som både har 3D og som samler opp informasjon om serier og filmer når jeg legger de til, og at dette skjer automatisk slik som på Boxeeen. Jeg har tittet litt på Xstreamer Prodigy 3D som da som navnet tilsier støtter 3D, men forgjengerne fra samme produsenten har i hvert fall ikke tidligere hatt støtte for å finne serieinformasjonen og slikt slik som Boxeen har støtte for. Så om noen har noen tips eller har lyst til å fortelle at denne funksjonen er tilstede på Prodigy 3D så ville jeg vært takknemlig for det. Link: Prodigy 3D: http://www.xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå