Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du setter meg på prøve her, og jeg prøver og prøver men får ikke så mye ut av det - kanskje sommerminnet er for nært knyttet til deg som fotograf? Jeg aner dog et hjerte og en utgredd hårfloke, kanskje ligger det noe der?

 

Takk for kommentaren - fint å se hva du finner i dette bildet! :)

For min del er nok ikke så konkrete sommerminner jeg har i tankene, det går mest på stemningen og hva dette faktisk er.... - det er rett og slett et lite bustete frø som har flydd sin vei og sitter i en busk - . :)

Har jobba med farger og kontraster/lys og etterhvert syntes jeg nesten også dette kunne se ut som et lite sjødyr som fløt i vannet.

Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar

snip

 

Artig og interessant å høre forklaringen og hva du tenker selv, jeg tolker eller ser fortsatt ett hjerte og en hårtust og har vel låst meg til en historie rundt det - og det er vel kanskje slik det bør være med så abstrakte uttrykk, at man kan finne egne fortolkninger i det man ser, og som gjenspeiler litt av en selv. Bildet ditt fikk meg i hvertfall til å bli litt engasjert i det abstrakte :)

Lenke til kommentar

snip

 

Artig og interessant å høre forklaringen og hva du tenker selv, jeg tolker eller ser fortsatt ett hjerte og en hårtust og har vel låst meg til en historie rundt det - og det er vel kanskje slik det bør være med så abstrakte uttrykk, at man kan finne egne fortolkninger i det man ser, og som gjenspeiler litt av en selv. Bildet ditt fikk meg i hvertfall til å bli litt engasjert i det abstrakte :)

Ja, jeg er så enig - det er akkurat det som er det fine med abstrakte bilder :) Fint at det traff noe :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...