Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Skimmer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Du setter meg på prøve her, og jeg prøver og prøver men får ikke så mye ut av det - kanskje sommerminnet er for nært knyttet til deg som fotograf? Jeg aner dog et hjerte og en utgredd hårfloke, kanskje ligger det noe der? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Du setter meg på prøve her, og jeg prøver og prøver men får ikke så mye ut av det - kanskje sommerminnet er for nært knyttet til deg som fotograf? Jeg aner dog et hjerte og en utgredd hårfloke, kanskje ligger det noe der? Takk for kommentaren - fint å se hva du finner i dette bildet! For min del er nok ikke så konkrete sommerminner jeg har i tankene, det går mest på stemningen og hva dette faktisk er.... - det er rett og slett et lite bustete frø som har flydd sin vei og sitter i en busk - . Har jobba med farger og kontraster/lys og etterhvert syntes jeg nesten også dette kunne se ut som et lite sjødyr som fløt i vannet. Endret 11. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 snip Artig og interessant å høre forklaringen og hva du tenker selv, jeg tolker eller ser fortsatt ett hjerte og en hårtust og har vel låst meg til en historie rundt det - og det er vel kanskje slik det bør være med så abstrakte uttrykk, at man kan finne egne fortolkninger i det man ser, og som gjenspeiler litt av en selv. Bildet ditt fikk meg i hvertfall til å bli litt engasjert i det abstrakte Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 snip Artig og interessant å høre forklaringen og hva du tenker selv, jeg tolker eller ser fortsatt ett hjerte og en hårtust og har vel låst meg til en historie rundt det - og det er vel kanskje slik det bør være med så abstrakte uttrykk, at man kan finne egne fortolkninger i det man ser, og som gjenspeiler litt av en selv. Bildet ditt fikk meg i hvertfall til å bli litt engasjert i det abstrakte Ja, jeg er så enig - det er akkurat det som er det fine med abstrakte bilder Fint at det traff noe Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Som en flyktig tanke, klar i det ene øyeblikket, dus i det neste. Fargesterkt, og ikke.... Lyset som er der og forsvinner igjen..... Som tanken som var der og dro igjen før du fikk helt tak i den...... Likte bildet ditt, satt igang noe.... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Som en flyktig tanke, klar i det ene øyeblikket, dus i det neste. Fargesterkt, og ikke.... Lyset som er der og forsvinner igjen..... Som tanken som var der og dro igjen før du fikk helt tak i den...... Likte bildet ditt, satt igang noe.... Tusen takk for den fine tilbakemeldingen - så spennende at et sånt bilde kan gi så mange assosiasjoner Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Stilig - min første tanke var et fargerikt sjødyr Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Stilig - min første tanke var et fargerikt sjødyr Tusen takk for kommentaren - ja, jeg var jo også inne på den assosiasjonen da jeg jobbet med bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg