Arodem Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Metal Gear Solid 4 får trofé-støtte fire år etter lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 lol'et faktisk når eg leste dette. Da kommer jeg til å spille det for første gang. Utrolig hva trophies/achievements kan gjøre med enkelte 1 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kanskje jeg får starte på dette snart da....stått i hylla i 4år 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo eg tykkjer du anstrengje dykk for mykje. det er kun eit spel og "BRRRRIIING!!!!!" lydar høyre me. Lenke til kommentar
BanjoKazooie Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har rundet MGS4 et tosifret antall ganger. Noen år siden nå, men skal garantert ha dette Platinum-trofeet. Et av de i særklasse beste spillene denne generasjonen! Lenke til kommentar
BanjoKazooie Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo Tøvnisse! Trophies er som et morsomt minispill i spillet. Enkelte er selvsagt rimelig døve, men de gir noe ekstra å strekke seg etter. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Han snakker om trophies man får av å gjøre helt basic stuff. Som å gå igjennom tutorial på starten, drepe 10 fiender, gjøre forskjellige deler i mainquest (som man uansett må gjøre for å komme videre), equipe våpen for første gang osv. Derav hjernedødt! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 NEI FAEN!!! Dette er det eneste spilet jeg kan kose meg med uten å få den satans "BRRRRIIING!!!!!" lyden for hver eneste påkrevde ting jeg gjør i spillet. Trophies og Achievements er det mest hjernedøde som har kommet i spill... nest etter multiplayer/mmo Det er bare å la være å oppdatere spillet, så slipper du det. Jeg spilte gjennom spillet da det kom og likte det veldig godt, men gidder ikke runde det en gang til bare for trofeer. Har andre spill jeg ikke har spilt enda jeg heller vil spille. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Holder faktisk på med dette nå,eller en liten pause ettersom det ble en del innkjøp her forleden Men gidde ikke ta en tur på ny kun for å trophy-hore altså, men kjempe greier for de som trenger ett påskudd for nye eventyr med Snake og gjengen Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg syntes at Trophies er tullete ettersom at det kun er 'vanity items' som appellerer til spillerens ego hvorav de føler at de er mye bedre spillere enn de egentlig er. På en annen side så er det fint at man kan vise fram hvor mange prosent man har kommet i spillet men Trophies blir for meningsløst (annet enn at det appellerer til egoet).. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvordan klarer folk å klage på dette? Dere er bare skammelige! Fy faader jeg er lei av sutrete små drittunger som ødelegger alt som heter spillforum! On topic... Så bra Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvordan klarer folk å klage på dette? Dere er bare skammelige! Fy faader jeg er lei av sutrete små drittunger som ødelegger alt som heter spillforum! On topic... Så bra Ja, det er forferdelig at mennesker er konstruktive og kritiserer ubrukelige sider ved spill som ikke har noe som helst formål annet enn meningsløs skryting samt appellering til egoet. Det er skammelig at mennesker tenker selv! 1 Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kult. Da øker sjansene for at jeg kommer til å spille det drastiskt. Har så mange spill å gå igjennom. Need more time.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hvordan klarer folk å klage på dette? Dere er bare skammelige! Fy faader jeg er lei av sutrete små drittunger som ødelegger alt som heter spillforum! On topic... Så bra Ja, det er forferdelig at mennesker er konstruktive og kritiserer ubrukelige sider ved spill som ikke har noe som helst formål annet enn meningsløs skryting samt appellering til egoet. Det er skammelig at mennesker tenker selv! Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape Endret 11. juli 2012 av sthusby Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape Jeg er helt enig i det du konstaterer om belønning. Men må spillutviklere virkelig ta i bruk denne formen for handling for at spillerne skal utforske resten av spillet deres? Holder det ikke med å utvikle spill av høy kvalitet? Jeg kan forstå at middelmådige eller dårlige spill ville tatt i bruk en slik framgangsmåte. For min del hvorav jeg er et konkurransemenneske så skriker trophies 'casual' over hele skjermen. Det virker som om de forsøker å få middelmådige eller dårlige spillere til å føle seg bedre ved å appellere til egoet deres. For å videre eksemplifisere dette: En person i hus (A) får 'platinum-trophy' som tusenvis av andre spillere og føler seg spesiell eller 'pro' mens en person i hus (B) vinner en offentlig turnering og er 'pro'. Dette er min oppfatning av 'systemet'. Endret 11. juli 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 "Metal Gear Solid HD Collection" som ikke engang har Metal Gear Solid i pakka.. Blir for dumt å gi ut en samle-pakke uten det beste spillet i serien. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Glemte å nevne at Achievements er den late måten for spill-utviklere å få folk hekta. Sier bare Half-Life jeg, ingen achievements og jeg spiller det til den dag i dag, samme med Final Fantasy 7 og et drøss av eldre spill. Achievements er for folk som liker alle de shiny greiene som ikke har noe å si, jeg spiller spillet jeg. Lenke til kommentar
Maotti_ Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Flott at et så bra spill endelig får trophystøtte. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er ikke ubrukelig. Det gir et intensiv til å oppleve så mye som mulig i et spill. Det er nå en gang sånn at alt i livet blir mer attraktivt hvis du får belønning for det. Og hvordan er det negativt å lage et spill i spillet, som man kan skryte til vennene sine om? Kanskje det bare er forbeholdt de av oss som har litt konkurranseinnstinkt og ikke liker/er vandt til å tape Jeg er helt enig i det du konstaterer om belønning. Men må spillutviklere virkelig ta i bruk denne formen for handling for at spillerne skal utforske resten av spillet deres? Holder det ikke med å utvikle spill av høy kvalitet? Jeg kan forstå at middelmådige eller dårlige spill ville tatt i bruk en slik framgangsmåte. For min del hvorav jeg er et konkurransemenneske så skriker trophies 'casual' over hele skjermen. Det virker som om de forsøker å få middelmådige eller dårlige spillere til å føle seg bedre ved å appellere til egoet deres. For å videre eksemplifisere dette: En person i hus (A) får 'platinum-trophy' som tusenvis av andre spillere og føler seg spesiell eller 'pro' mens en person i hus (B) vinner en offentlig turnering og er 'pro'. Dette er min oppfatning av 'systemet'. Skader det noen? Gjør det noe med opplevelsen? Hvordan i all verden klarer noen å hisse seg opp over dette? Det er et intensiv til å spille. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå