TeVa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tok noen bilder og film med en iPhone 4S her om dagen, men en 4 åring i huset som har sett på disse har nok klart å slette enkelte av dem. Er det noen mulighet til å gjenopprette dem ? Har lett endel på nettet, men svarene er så diffuse og motstridene at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Er dette mulig ? Håper noen reddende engler leser denne og kan komme med svar. Terje Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Bruker du bildestrøm på iPhonen og dataen? Da kan nemlig bildene automatiske ha kommet på din data Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Eg tenkte at eg skulle tipse deg om http://www.pandorarecovery.com/ som er eit gratisprogram for å gjennopprette blandt anna bilder som er sletta frå eit minnekort. Men med tanke på at dette er ein iphone så veit eg ikkje om det vil fungere, kan du kobble telefonen til ein PC som ein ekstern lagringsenheit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ...kan du kobble telefonen til ein PC som ein ekstern lagringsenheit? Når man plugger iPhone til en PC, blir lagringsområdet for bilder tilgjengelig som i en ekstern lagringsenhet. Vet ikke hvorvidt PCen vil klare å gjenopprette, det kommer bl.a. an på hvordan iOS sletter filer. Lenke til kommentar
TeVa Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Bruker du bildestrøm på iPhonen og dataen? Da kan nemlig bildene automatiske ha kommet på din data Det hadde nok vært lurt, men det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå