Nilsen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Internasjonale nettleverandører har gjort opp status etter det første døgnet. Få problemer etter «DNSChanger» så langt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Betyr det at pressen og sikkerhetsfirmaer har drevet krisemaksimering? Det tror jeg ingenting på. Lenke til kommentar
cazber Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Betyr det at pressen og sikkerhetsfirmaer har drevet krisemaksimering? Det tror jeg ingenting på. Ikke nødvendigvis. Mange har sikkert flere pc'er eller telefoner koplet til sitt nettverk hjemme, så om 1 pc er infisert, og slutter å virke, så er det ikke sikkert man ringer ISP'en sin av den grunn. Tenker vel at problemet ligger på pc'en og ikke hos ISP, dersom andre enheter funker som de skal. Lenke til kommentar
pong Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg antar at FBI vet hvilke maskiner som er blitt infisert en eller annen gang via hackerenes logger? Det kan jo tenkes at folk har formatert eller lagt inn nytt OS siden den gang. Lenke til kommentar
pong Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Og dermed har flere ungått sykdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå