tilgjengelig1991 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Hei! Jeg er en 21 år "gammel" mann, og er fremdeles jomfru, grunnet helt forferdelig selvtillit. Jeg har hele livet vært en stille / sjenert person, men alltid vært i stand til å bli godt kjent med mine medmennesker (begge kjønn), om jeg får tid. Når jeg var 14 - 15 år gammel begynte vennegjengen å få seg damer, men ikke jeg, grunnet kroppen min. Som alle andre (regner jeg med?) "eksperimenterte" jeg med kroppen, og fant ut at jeg ikke var i stand til å trekke tilbake forhuden mens jeg onanerte. Jeg fikk også en klump i hver nippel / brystvort, som førte til store bryster (for å være gutt). Nå, 6 - 7 år senere, er jeg fortsatt ikke i stand til å trekke tilbake forhuden mens penisen er erigert. Vet ikke om det skyldes for stram forhud, eller kort streng. Klumpene i brystvortene mine er vekk, men brystvortene er fortsatt unormalt store. Som nevnt over, har jeg hele tiden vært sjenert. At kroppen ikke er helt som den skal, har ikke akkuratt hjulpet på selvtilliten. Jeg har aldri hatt kjæreste, eller i det hele tatt prøvd å få det pga. kroppen min. Jeg drar heller ikke på stranden, eller tørr å vise overkroppen uten t-skjorten på. Dette har til tider gjort meg ekstremt deprimert. Noen synes kanskje det er latterlig, men jeg hadde selvmordstanker veldig ofte for et par år siden. Noen med lignende erfaringer? Eller har noen råd, til en stusselig kar som meg? Takker på forhånd. (1. gang jeg forteller dette, også på forum, og vet ikke om jeg i det hele tatt kan vente noen seriøse svar. Men håper på det beste... Var også litt usikker på om jeg skulle plassere emnet her, eller under "seksualitet". Om det ikke burde være her, beklager jeg.) Endret 11. juli 2012 av tilgjengelig1991 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Når det gjelder forhuden og klumpene du har så ville jeg anbefalt deg å ta en tur til legen. Vet at det ikke er det letteste å gjøre, men eneste måten å få undersøkt slike problemer er å ta de seriøst og få gjort noe med de. Kan nevne det at jeg selv ikke har så alt for selvtillit når det gjelder kroppen min grunnet at jeg er tynn, men som oftest opplever jeg at det er min personlighet som blir dømt, ikke hvordan jeg ser ut. Vet at dette kanskje høres klisje aktig ut, men sant er det. Gjør det du kan får å få "alt i orden" sånn at du kan begynne med å bygge opp selvtilliten din og tørre å være mer utadvent og søke oppmerksomhet. Endret 11. juli 2012 av Luchy Lenke til kommentar
Woman Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei! Jeg er en 12 år "gammel" mann, og er fremdeles jomfru, grunnet helt forferdelig selvtillit. Skriveleif? Du vet jo selv hva problemet ditt er. Selvtilliten. Ikke kroppen. Eller, dårlig selvtillit på grunn av at kroppen din er annerledes. Det er veldig trist at du føler det på den måten. Det skal jo ikke være sånn. Det må være slitsomt å ikke kunne flørte, finne deg en kjæreste, på grunn av selvtilliten din. Mange gutter hevder at jenter er utrolig utseendefiksert når det kommer til gutter, og at vi er mest opptatt av penisen (hvor lang den er, hvordan den ser ut, osv), men det er bare tøv. De fleste modne jenter/kvinner med gode verdier er opptatt av mannen bak utseendet. Sjarmen, personligheten, interessene, verdiene, osv. Utseendet har jo litt å si, men du nevner bare brystet og penisen som "problemområder" for deg, så jeg regner med at resten av deg ikke er så ille, eller? Du burde begynne å fokusere mer på sjarmen din, personligheten din.. Å ha det gøy når det er jenter/kvinner i nærheten. Ikke tenk så mye på at du prøver å sjarmere jentene, fordi da trenger du heller ikke gå rundt med en klump i magen over utseendet ditt. Blir en kvinne forelsket i deg vil hun bli forelsket i deg av andre årsaker, og dermed vil disse "problemområdene" ha 0 betydning i det lange løp. Men for at du skal finne deg noen må du komme deg ut på markedet, prate med damer, være åpen, morsom, litt spontan og ikke redd for å by på deg selv. Ikke la selvtilliten hindre deg fra å leve livet ditt! Faktum er at dette du snakker om her er ikke så ille. Det er menn med mye verre "problemer" som har fått seg dritdeilige damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå