treskopus Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Noe jeg har merket meg, er at de aller fleste gutter har en ganske upen duft nedentil, især om det er noen timer siden de sist dusjet. Det må jo være fortåelig at jenter ikke får videre lyst til å bite over noe som lukter innestengt boxer og verre... Jeg har jo ikke sjekket samtlige i landet, men en grei andel av dem, og "sakene" har verken smakt eller luktet nevneverdig ok... Ikke engang når duden har kommet rett fra dusjen. Det samme har jeg hørt fra flere venninnner og kjente! Så hvorfor sliter gutter med illeluktende utstyr, egentlig? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Av samme grunn som jenter gjør det. Ubalanse i underlivet. Det bør likevel ikke lukte særlig når duden kommer fra dusjen, så kanskje han ikke vaska seg skikkelig. Kuken skal gjerne vaskes flere ganger daglig, og det er ikke noe galt å spørre gutten om han vil gå på badet før en BJ. Det hadde jeg ønsket om jeg skulle få BJ, så slipper jeg å bekymre meg for om det skulle lukte noe, og kan nyte det fullt ut. Endret 11. juli 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Av samme grunn som jenter gjør det. Ubalanse i underlivet. Det bør likevel ikke lukte særlig når duden kommer fra dusjen, så kanskje han ikke vaska seg skikkelig. Kuken skal gjerne vaskes flere ganger daglig, og det er ikke noe galt å spørre gutten om han vil gå på badet før en BJ. Det hadde jeg ønsket om jeg skulle få BJ, så slipper jeg å bekymre meg for om det skulle lukte noe, og kan nyte det fullt ut. Slik jeg husker å ha lært det så skal ikke kuken vaskes flere gang daglig, men heller være forsiktig med for mye vasking? 3 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 What the fudge, jeg ville aldri trykt peisen min i ansiktet på dama uten å ha vasket den først 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Forrige duden jeg sugde stinket faktisk innestengt kuk hver eneste gang jeg nærmet meg området (bare han løftet på dynen, egentlig) - og han hadde attpåtil vært i dusjen på ordre av meg i forkant, hvilket åpenbart ikke hadde effekt. Endret 11. juli 2012 av treskopus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Forrige duden jeg sugde stinket faktisk innestengt kuk hver eneste gang jeg nærmet meg området (bare han løftet på dynen, egentlig) - og han hadde attpåtil vært i dusjen på ordre av meg i forkant, hvilket åpenbart ikke hadde effekt. Usj. Er ikke sikkert han vasket godt nok under forhuden. Særlig ved området rundt strengen er det viktig å være nøye. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har hørt at eddik skal hjelpe. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tips til jenter, vask pikken hans selv før BJ. Noen gutter gjør det ikke godt nok selv! 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tips til jenter, vask pikken hans selv før BJ. Noen gutter gjør det ikke godt nok selv! Ja, la oss hjelpe alle som ikke er flinke til noe istedet for å la dem lære det selv. Spesielt når det gjelder en kroppsdel. Jeg kan se at forslaget ditt kan være en del av f.eks. sex, og at det er litt "pirrende" eller whatever, men ærlig talt, hvis en dame hadde foreslått at hun kunne vaske kuken min for meg fordi hun vil være sikker på at den er ren hadde jeg blitt litt skeptisk på hun har hatt i kjeften tidligere. 1 Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hehehehe, jeg ser hva du mener altså. Men jeg vasker den heller selv enn å få verdens verste smak i kjeften. (Ville nok aldri foreslått det til noen jeg ikke var i fast forhold med..) 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det er vel litt frekt å legge ansvaret på mottaker i stedet for leverandør, men det er jo også opp til mottaker å slå fast grunnreglene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Beklager at jeg kommenterer dette men: Jeg har jo ikke sjekket samtlige i landet, men en grei andel av dem,.. Det høres ut som du har spist bratwurst i alle land utenom de baltiske statene 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Maken til syt. Smegma er litt som sennep; kanskje ikke så godt første gangen, men man blir vant til det. Proteiner er det også der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 og ingen som har nevnt sopp? trådstarter: Sopp er noe en gutt eller jente kan ha uten at det merkes. Men når partneren får det, blir det utbrudd. Og lukt kommer. Kan nevne litt ekkelt selv min erfaring(er): Fikk sopp av min ekskjæreste. Merket ikke noe før vi hadde ligget med hverandre noen ganger. Jeg (gutt) begynte å lukte etter jeg hadde tisset, eller ejakulert. Og hadde jeg hverken gjort noen av tingene og dusjet regelmessig, gikk det helt fint. Men slikt går jo ikke i lengden. Noen av dere tenker at kanskje det er normalt at penisen lukter litt etter slikt, men dette er en mye mer tilstedeværende lukt. Hun merket ikke noe hos seg selv, hun luktet ikke. Men det jeg husker er at etter vi hadde hatt oss, da jeg går til badet for å vaske meg, så kunne jeg se tynt tynt størknet hvitt strøk på penisskaftet. Tiden gikk og jeg fikk meg en ny kjæreste(nå eks). I mellom tiden hadde jeg ordnet meg med antisoppmiddelet Canesten. Vi lå med hverandre noen ganger, og så begynte hun å lukte intens reke og krabbe. Fikk hvit utflod som kan ligne på youghurt. Dette kom da vi hadde sex. Min penis luktet også det samme, og det kunne være slik at hadde vi hatt sex kvelden før og jeg var på toaletttet på jobben for å pisse, så kunne jeg kjenne lukten sige opp. Men merket meg at hvis vi ikke hadde sex eller runking på noen dager, roet lukten seg. Nå treffer jeg en ny, og her opplever jeg at jeg får størknet hvit strøk på penis etter sex. penisen min lukter etter ejakulasjon og urinering. Så jeg må finne en dag å fortelle om vårt problem. Hun merker ikke noe hos seg selv tror jeg. Har gått ned på henne og det lukter ikke. Tips: Vask undertøy og sengetøy på 90C for å drepe soppen. Dusj straks ettter trening, ikke gå rundt etter trening i de svette klærnene. Gå til lege for riktig behandling av soppen. Av og til holder rett og slett ikke canesten ( noe typisk jenter kan oppleve). poster anonymt pga folk kjenner nicket mitt og hvem jeg er, blandt annet ekser Anonym poster: 6bfb2bd7410b632e27a2cc23e19a0d1a 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 poster anonymt pga folk kjenner nicket mitt og hvem jeg er, blandt annet ekser Anonym poster: 6bfb2bd7410b632e27a2cc23e19a0d1a Burde du ikke si fra til dem i stedet for å være anonym da? Tips til jenter, vask pikken hans selv før BJ. Noen gutter gjør det ikke godt nok selv! Jeg støtter dette forslaget. Alle jenter burde vaske pikken til mannfolk i livene deres! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ett annet tips for kvinnfolk med sopp er å dyppe en tampong i yoghurt og stappe den oppi.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ta med antibac neste gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå