AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg har en kjæreste som har uregelmessige blødninger etter sex. Det har vart i over et halvt år nå, og det har gått i perioder, nå har det vært en lang periode. Hun har prøvd å endre p-piller uten noen lykke. Hun kjenner heller ingen smerte... Jeg mener det er smart å oppsøke lege, men er det noen kvinnemennesker her inne eller personer generelt som har peiling på dette? Anonym poster: f9eef37bf7f0771d8e88d95fd5dc30c9 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg har ikke noe peiling, men mener å huske å ha lest en plass at man bør gå til lege fordi det kan være livmorhalskreft. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det kan være at slimhinnen i livmorhalsen har vokst på utsiden av livmortappen. Det området er blodrikt og blør derfor veldig lett ved kontakt. Dette kan man vel sjekke i en underlivsundersøkelse, og få hjelp videre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er dette fersk blod eller er det bare mulig at dere legger mer merke til det når dere har sex? Hvor ofte har dere sex? Det er veldig vanlig å ha småblødninger. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det kan være mange grunner her, feks at hun har skjøre slimhinner som gjør at hun begynner å blø når du kommer borti med penis. Hvis det plager henne kan hun jo ta en undersøkelse hos fastlegen eller gynekolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg