HadHa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg klarer ikke å se noe som helst fra dette bildet.. men jeg vil påpeke litt exifdata: Date of Creation 2012:07:09 01:46:59 Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 altså, ZOOM inn på det som er ringet rundt. Men takk for at jeg ikke blir bedømt for å være helt riv, ruskende gal. Jeg så den på 90 grader også, men det er i hovedsak den på 180 grader som jeg så. Han sto der og så på meg jeg har foresten lest om slenderman og oppdaget at det er likt.. folk påstår at han er falsk, at han ikke eksisterer... Men alikavell, jeg hørte gjennom et klipp der en politi betjent hadde overhørt en far som hadde fått dattera si kidnappet og så slender man. Beksrivelsen og følesen var den samme... Jeg har hørt "slender man", men aldri vist hva det gikk ut på... så konklusjonene er at enten så blir jeg forfulgt av en merkelig kidnapper eller så har jeg psykotiske problemer Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg klarer ikke å se noe som helst fra dette bildet.. men jeg vil påpeke litt exifdata: Date of Creation 2012:07:09 01:46:59 bilde jeg tok for noen dager siden ettersom jeg husker Hvilken dato er det i dag, btw? 10? da var det faen ma senest i går natt... Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 stiller meg kritisk til Sinwo. Det er ikke samsvar mellom innleggene hans. I en tråd er det absolutt ingen som vil snakke med han og i neste vil han flytte ut med kjæresten... gir ikke mening for meg hvertfall Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 stiller meg kritisk til Sinwo. Det er ikke samsvar mellom innleggene hans. I en tråd er det absolutt ingen som vil snakke med han og i neste vil han flytte ut med kjæresten... gir ikke mening for meg hvertfall Jeg håper du er klar over at det er lov å poste forskjellige temaer på dette forumet? Ihvertfall, jeg jobber med å flytte ut og har jeg skrevet om at ingen vil snakke med meg?... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg vil gjerne ligge over hos deg. Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg vil gjerne ligge over hos deg. Jeg fikk latterkrampe da jeg leste dette xD Jeg liker ikke ha fremmed folk i huset mitt, dessverre Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg synes du tar det overraskende lett at en "skapning" følger etter deg. Hadde jeg sett noe av det du beskriver hadde jeg gått til anskaffelse av diverse våpen, låst meg inne og kontaktet mennesker jeg stoler på om eventuell hjelp, ikke mingle på et forum! Og, det bildet ditt viser ingenting... Kan du ikke eventuelt tegne på bilde hva du ser? Altough, må jeg innrømme at det er noe med denne tråden som trigger min interesse. 1 Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg synes du tar det overraskende lett at en "skapning" følger etter deg. Hadde jeg sett noe av det du beskriver hadde jeg gått til anskaffelse av diverse våpen, låst meg inne og kontaktet mennesker jeg stoler på om eventuell hjelp, ikke mingle på et forum! Og, det bildet ditt viser ingenting... Kan du ikke eventuelt tegne på bilde hva du ser? Altough, må jeg innrømme at det er noe med denne tråden som trigger min interesse. Jeg har fobi mot å skru av lyset. Altså... Jeg er redd, men jeg er ikke den typen som tyr til våpen. Jeg har sett han 3 ganger, jeg.kan ikke løpe rundt med en pistol eller lommekniv hele tiden... Jeg drømmer om han vær natt, men jeg vil helst ikke ta mitt eget liv. Jeg kan legge ut et nytt bilde i morra, men jeg orker ikke skru på pcen Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 http://bildr.no/view/1226071 her ser man det tydelig Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Er det mulig å be om samme bildet, men tatt i dagslys? [edit]: Slik det der ut for meg, så er det kun refleksjoner fra rommet innenfor som vises over bakgrunnen ute. Vanskelig å se at det er noe der. Endret 11. juli 2012 av Cerwell 1 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 For meg så ser det ut som refleksjonen av lys fra innsiden og trær fra utsiden, som tydeligvis spiller deg et lite puss. Ser absolutt ikke noe av det du beskriver på bildet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Ah ja jeg ser han. Men jeg synes da vitterlig han ligner mere på denne figuren: Nei herregud, en overjordisk skapning som går i dress... SPAR MEG! Endret 11. juli 2012 av Corey 2 Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Ah ja jeg ser han. Men jeg synes da vitterlig han ligner mere på denne figuren: Nei herregud, en overjordisk skapning som går i dress... SPAR MEG! Vet.. google "slender man"... den ser skremmende lik ut... Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ah ja jeg ser han.... Det der er Jack Skellingkton.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 http://bildr.no/view/1226071 her ser man det tydelig Så vi trenger ikke snu det 180 grader alikevel? Jaja ... 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Det er MEGET viktig at trådstarter spiller dette spillet! http://www.slendergame.com/ Oppe til høyre Litt til venstre for fokus. Slender Man (a.k.a Slenderman) is a mythical creature often depicted as a tall, thin figure wearing a black suit and a blank face. According to the legend, he can stretch or shorten his arms at will and has tentacle-like appendages protruding from his back. Depending on the interpretations of the myth, the creature can cause memory loss, insomnia, paranoia, coughing fits (nicknamed "slendersickness"), photograph/video distortions and can teleport at will. The urban legend has inspired fan arts, fictional creepypastas and a mockumentary series in the style of the 1999 indie horror film Blair Witch Project. On June 11th, 2009, Victor Surge continued to improve upon the myth by adding another picture and a fake doctor's account. The following day, SA user LeechCode5 posted a photograph of a burning building with a Slender Man back story. On June 14th, SA goon TrenchMaul reused the Slender Man character for his own story. The original thread, which still remains active today, extends for 46 pages as of June 2011. ... Hvis ikke han allerede har gjort det da Endret 11. juli 2012 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ah ja jeg ser han.... Det der er Jack Skellingkton.. NO SHIT EINSTEIN! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå