Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg blir forfulgt av noe... Jeg vet ikke hva, men det vil jakte meg ned... jeg vet ikke hva det vill, men... gah.. Det er ikke et menneske, tvert imot. Det er høyt (sikkert 2.30), går underlig nok i en sort dress, armene er VELDIG lange, og rekker nesten helt ned til bakken og bena er også ganske utstrekkte. Fjeset er værst av alt! JEG SER DET VÆR JÆVLA NATT! Egentlig er det ikke noe fjes, det er som fjesa på de utstillings dukkene i klesbutikkene, INGEN ØYNE ELLER MUNN. Ikke ører og ikke hår. Det... det er det værste jeg har sett. Alt skjedde da jeg skulle gå hjem fra en kompis for 2 uker siden. Jeg gikk en skogvei fordi det er en snarvei, og jeg orka ikke gå så langt, siden jeg var både sliten og trøtt. Klokka var rundt 23:00 og jeg startet å kjenne en rar piping i øret mitt, samtidig som synet mitt begynte å bli svakere. Jeg bestemte meg for å lukke øynene i 10 sekunder og skjekke om det ble bedre. Da jeg åpnet de igjen sto DET der. 5 meter fra meg. Bare så ned på meg. HELT musestille. Jeg satt i et skrik og spurtet alt jeg kunne den veien jeg kom fra. 2. Gang jeg så han var for noen dager siden. Jeg sov og våknet av en rar lyd, minnet om en veldig, veldig mørk bass lyd (Løyd litt sånn *Dung... dung... dung...*) Jeg så ut vinduet mitt etter hva det kunne være, og mistenkte at det var denne rare tingen. Jeg så ingenting. Når jeg la meg i senga og kikket fra senga mi og ut vinduet så jeg det. Pipe lyden var sterkere enn jeg noen gang hadde hørt og han stirret intenst på meg. Jeg kjappet meg og tok et bilde av han. Når jeg så opp fra mobilen min var han borte. Bilde er veldig utydelig, men du ser det ihvertfall.. 3. gang var i stad. Meg og søstra mi gikk opp fra stranda, ettersom hun hadde badet. Jeg følte meg paranoid og kikket bak meg hele tiden. Jeg prøvde å glemme alt. Men den ene gangen jeg så bak meg, så var den der. Den sto i skogkanten og bare kikket på oss. 50-100 meter fra oss.Jeg fikk panikk og sa til søstra mi at vi måtte løpe. Hun forsto ingenting, men begynte å løpe alikavell. Er det noen som vet hva det jævel skapet er? Det gjør meg gal! Er det noen som har opplevd det samme? Jeg har ikke hørt om noen som har opplevd det samme, og jeg fant ikke en dritt på google når jeg tastet inn beskrivelsen. Hjelp meg. Jeg har tatt opp saken med politiet men de la på fordi de ikke tok meg seriøst. Jeg er skit redd og jeg håper dere kommer med SERIØSE svar. Vær så snill, jeg er redd! 2 Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Legg ut bildet? also, høres ut som du prøver å beskrive slender man - ser du har anonymus i signaturen din, du har garantert lest om han der om du er innom i ny og ne. http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110427232153/creepypasta/images/7/7d/GW500H642.jpg http://knowyourmeme.com/memes/slender-man Endret 10. juli 2012 av HadHa 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg tror du hallusinerer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Du blir forfulgt av en slankmann. Gud skapte dem på den åttende dagen for å holde oppsyn med trollene. 1 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Slender Man... Trolling are we? [edit]: Win link Endret 10. juli 2012 av Cerwell Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Du blir forfulgt av en slankmann. Gud skapte dem på den åttende dagen for å holde oppsyn med trollene. ..Men hvorfor er han utenfor her hver kveld? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Åssen står det til med hygienen din? Dusjer du minst annenhver måned? Hvis ikke kan det gå troll i deg, og da kan slankmennene ta feil. De er nemlig ikke særlig smarte, men god luktesans har de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvis du er seriøs er det flere ting dette kan være. Det kan selvsagt være at du er forfulgt av en uvanlig lang mann med maske som skjuler ansiktet. Sannsynligheten for dette er rimelig lav. Den nærmer seg det absolutte nullpunkt. Andre, mer sannsynlige, årsaker kan være en psykotisk episode frembrunget av psykiske årsaker. Det kan også være fysiske årsaker. Ved enkelte hjertefeil kan f.eks. hjernen få for lite blod (og dermed oksygen) og resultatet kan bli synsforstyrrelser. Hjerneblødning er et annet alternativ. Mitt råd er i tilfelle å søke profesjonell hjelp. Gjerne via fastlege i første omgang. Lar tråden leve litt til. Andre mods er hjertelig velkomne til å stenge den når eller om de føler det går for langt, men foreløpig har dere vært ganske snille barn her. Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har hørt slenderman før... Men jeg har ikke lest noe om det før. altså, jeg er aktivistisk, ja, jeg har deltatt i protestasjoner men jeg er ikke den typen som sitter og svetter data information og 4chan vis det er det du sikter etter. Jeg skal sjekke slenderman litt opp, takk for et ordentlig svar. Og til dere som kommer med useriøse svar, gå og start en offtopic Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 ... Vi prøver..selv om det er sent Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 http://bildr.no/view/1225867 Det er litt utydelig, jeg zoomet fra senga mi. Jeg skal være åps og sjekke om jeg får tatt den jævlen på kamera Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Vel, beklager - men jeg ser ikke noe som kan minne om en "ting" der. Sover du med lyset på om natta, eller? Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 beklager, glemte å si at bilde er opp-ned.. roter bildet 180 grader Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Prøv å få et bedre bilde, så følger vi med på tråden. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Jeg er egentlig overbevist om at dette er et troll, men det ville være veldig dumt om trådstarter faktisk ser ting og ikke blir tatt på alvor. Her er noe jeg vil be deg gjøre: 1: Ta bilde av ruta di nå, gjerne med mobilkamera og et ordentlig kamera - samme posisjon som før. Jeg vil bare se om du har noe utenfor som kan lure hjernen din, et tre eller lignende. Ha også et kamera klart som det blir nevnt over, så ser vi det ann. 2: Finn ut om det bare er du som ser han, i så fall har du ganske klart bevis på at du bør skaffe proffesjonel hjelp, les innelgget til daskemannen en gang til. Endret 10. juli 2012 av HadHa 1 Lenke til kommentar
Sinwo Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 vis jeg får sjansen... Zoom inn på bildet, du ser han klart. først roterer du bildet 180 grader, deretter zoomer du inn på det som er ramma rundt. og uansett, det er vansklig å ha vondt i hodet mens adrennalinet strømmer rundt i kroppen din mens du forsøker å ta bilde Jeg skal prøve Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvis du kommer med ett klart bilde nå så blir jeg skremt. Men tror nok det bare er hallusisjoner. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Den mørke lyden som blir beskrevet er vel sånn ca. den lyden som er i Slender, et spill om Slenderman. Hvertfal nett lik som beskrivelsen. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Rotert 180 grader ser jeg ingen ting, men rotert 90 grader, ser jeg en tydelig person med svart dress, hvit skjorte og mørkt slips. Nesten litt skremmende. Eneste problemet er at jeg nå visste hva jeg skulle se etter (slenderman). Mennesker ser jo ansikter og figurer i det meste hvis vi først ser etter det. Uansett så bør vi ikke kalle trådstarter et troll helt enda. Det kan tross alt være noe i det, enten det er halusinasjoner eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå