Thpe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Pc: ASUS X53s Pcen min finner ingen nettverk. Klikker meg inn på der jeg kobler til et nettverk men kommer bare opp en liten rute der det står "Ingen tilkoblinger er tilgjengelige" Har prøvd å feilsøke men finner ingen svar... Har prøvd FN tast + funksjonstasten og da kommer det opp WLAN og Bluetooth med røde kryss over, så klikker jeg på WLAN og fjerner krysset, men når jeg lukker det vinduet så kommer krysset på igjen, automatisk. Driverversjon: 14.1.1.3 Kjører Windows 7 og har 64-bits operativsystem. Når jeg dobbeltklikka på det trådløse nettverkskortet sto bla. dette: Enhetsstatus: "Enheten virker ikke som den skal fordi Windows ikke kan laste de nødvendige driverne for denne enheten. (Kode 31) Intel® Centrino® Wireless-N 1030 er nettverkskortet tror jeg. Har ramset opp en del fakta nå... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 høyereklikk på min datamaskin og velg behandle. deretter velger du enhetsbehandling. og ser om det riktig installert. om du har drivere på cd/usb eller kan laste det ned på en annen måte oppdaterer du det. Lenke til kommentar
Thpe Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Hvordan ser jeg at det er riktig installert? Lenke til kommentar
Thpe Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Kan jeg laste ned en driver på en USB og få den overført og lastet ned til min pc uten nett? Kan du forresten linke en nettside hvor jeg kan laste ned drivern jeg trenger? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 detaljert forklaring var i min post. høyreklikk på min datamaskin og velg behandle. deretter velger du enhetsbehandling. og ser om det riktig installert. om du har drivere på cd/usb eller kan laste det ned på en annen måte oppdaterer du det. driveren finner du på support nettsiden til de som lagde laptop-en din og på intel sine sider. Lenke til kommentar
Thpe Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=21049&lang=eng&OSVersion=Windows%207%20%2864-bit%29*&DownloadType=%0ASoftware%20Applications%0A Er den tror jeg, men skjønner ikke hvordan av de to jeg skal velge selv m det står forklaring.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 begge innholder driver. men den ene har kun driver og ikke programvare. Wireless_14.3.1_Ds64.zip - this is a compressed package which includes all files required to install the wireless adapter drivers only. The ZIP package allows you to extract the drivers for installation on multiple systems. Wireless_14.3.1_s64.zip - this is a compressed package which includes all files required to install the wireless adapter drivers and PROSet/Wireless Software on a Windows 7 64-Bit system. The ZIP package allows you to extract the drivers and software for installation on multiple systems. Lenke til kommentar
Thpe Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Har lite kunnskap om data.... så skal jeg ta den øverste eller nederste? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 ta hvem du vill. det har ikke noe å si. den største har sikkert en installer som gjør det lettere å installere Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Kanskje du har klart å skru av trådløskortet, det er fort gjort på enkelte bærbare maskin som f.eks min Latitude som har en knapp på siden som hekter seg fast i alt og skrur av radioen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå