Lafro Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Det hele begynte med at jeg skulle koble til en ny SSD disk til PCen. Koblet den til, men PCen så ikke ut til å finne den. Tenkte da i mitt stille sinn at jeg måtte ta ut og inn batteriet på hovedkortet for å "resette" hovedkortet. Dette funket, og hovedkortet fant nå SSDen. Jeg skulle installerte Windows, og alt så flott ut.. Helt til.. Pcen måtte av i løp av installasjonen. Datamaskinen ville nå ikke på. Den sviver i oppstart, men slår seg av før bildet. Som i overskriften vil PCen starte opp og fungere fint, så lenge jeg tar ut og inn batteriet på hovedkortet. Hva er problemer? har forresten prøvd å skifte ut batteriet Takk for svar ) Mvh. Frode Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 min første tanke er oppdatering av bios hovedkort. neste er å sjekke om det er et kjent problem type ssd hovedkort. eventuelt bytte sata port på hovedkort. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Min første tanke er at du har glemt å stille inn rett tid og dato i BIOS etter resetting. Sjekk ut det først. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Skal teste ut forslagene Kommer tilbake med svar om det skulle ordne seg! Takk for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå