Gå til innhold

Bytte ny tv?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en ny samsung Tv for 3-4 måneders tid siden, men plages mye av bleeding fra sidene og hjørnene. Klarer ikke bli kvitt dette problemet. Har lyst å bli kvitt denne og evt skaffe en ny. Vet noen om det finnes noen slags avtaler innenfor dette? Med tanke på returret eller noe slik med tanke på at TV'n er "defekt" . Eller må den bare samle støv i skapet? Noen som har tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er mye bleeding og og clouding ville jeg ringt inn til Samsung eller butikken du kjøpte den i.

Av nysgjerrighet, hvilken modell har du?

Samsung ue55d8005 , hvis jeg ikke husker feil... Har snakt med både samsung og butikken, de kom med forslag til innstilinger til bildet. Ble kansje litt bedre, men driten er der fremdeles. Tviler på jeg kan få "bytte" den i noe da antakelig både samsung og butikken ikke vil ha noe med den å gjøre.

Lenke til kommentar

Se her:

Det er en link til AVforum, og denne posten handler om Samsungs 2011-modeller. Halve tråden omhandler problemer om banding, bleeding, clouding, hakking, og alle andre kjente og kjære kvaliteter disse tv'ne har...

Det er en god del av dem som har mast så mye på Samsung at de har kommet og byttet panelet på tv'n.

På siste siden er det en som er misfornøyd med bleeding, og der godkjenner Samsung service.

Lenke til kommentar

De fleste edge led tvne har light bleed og cloading , har selv hatt en d8000 samsung og den ble raskt bytta inn på 30dagersen til exspert.

Skal man ha en "perfect" tv i dag er det bare plasma som er " nærmest" men selv de har andre problemer så det er litt 50.50 give n take situasjon ....

Solution .. Oled - minus pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...