#PIT# Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 En tørrpinne i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er ikke noen proff, men jeg synes dette bildet er interessant og spesielt. Tror allikevel det ville vært bedre om du kuttet nede helt til der stammen begynner å bli dekket av barken og blir skarpere. Slik det er nå blir det litt av en prøvelse for øyet med såvidt diffust der nede og oppe samtidig.... Men, som sagt det er noe ved dette bildet som fenger.......! Gir det en 4'er jeg! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Her liker jeg veldig godt farger, lys og komp .... - men jeg savner større dybdeskarphet. Jeg vil tro du bevisst har valgt dette snevre fokuset, og jeg kan til dels se at det er noe fasinerende ved dette smale sylskarpe feltet på stammen i kontrast til de diffuse trekronene og himmelen, men llikevel - jeg ikke nå sitter her og ønsker å se tretoppene og himmelen klart.... Endret 10. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg