Saftis Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har lett litt rundt på norske nettsjapper uten å finne en kombinert SD-kortleser og USB-hub med ekstern strømforsyning uten å finne det. Noen som kan tipse om en? Trenger begge deler i morgen, og hater å ha masse dingser flytende rundt på pulten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har lett litt rundt på norske nettsjapper uten å finne en kombinert SD-kortleser og USB-hub med ekstern strømforsyning uten å finne det. Noen som kan tipse om en? Trenger begge deler i morgen, og hater å ha masse dingser flytende rundt på pulten. hva mener du med ekstern strømforsyning? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 En hub som ikke kun trekker strøm fra USB, men som har en dedikert strømadapter. Slik som denne, som jeg fant og bestilte i dag :-) http://www.multicom.no/USB-HUB-CARD-READER-2e0-SUP-56-CARDS-IOGEAR/cat-p/c/p2438823 Power adapter included to provide always-on USB ports and ensure full power is available for high-power USB devices such as portable hard drives Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå