Altobelli Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Har for tiden store problemer med at nettleseren går ganske treigt. (Chrome, men IE går også treigt) Jeg har lenge trodd at det var et problemet med nettet, men da jeg sjekket hastigheten via speedtest fikk jeg svært gode testresultater som skulle tilsi et godt nett. Alle andre prosesser som krever internett på PCn - for eksempel nedlastning - går knirkefritt. Noen tips til hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Yogyy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Årsaken kan variere. Det kan selvfølgelig være kø i bredbåndet, servere som er nede eller en ruter som trenger oppdateringer. En annen årsak til at nettleseren går tregt, kan være at du har mange faner oppe samtidig. De fleste moderne nettlesere har mulighet for å ha mange nettsider oppe samtidig. Det er praktisk og nyttig, men stjeler også maskinressurser. Lenke til kommentar
gidar Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har samme problem på acer`n. Kan ta 5 sekunder før jeg kan rulle bilde nedover.. Pc`n bruker lang tid på og fylle ut siden, selv om nettet er kjapt! Prøvd og oppgradere skjermkortet uten at det hjalp! Det samme gjelder videoer, håpløst treigt.. Prøvde firefox, går treigt etter kort tid. why?? anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå