ErLa92 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Starter en ny "trenger hjelp til ny tlf"-tråd. Min gamle Optimus 2X begynner å bli sliten og jeg vurderer å investere i en ny telefon. Har samlet litt om hva jeg synes om de telefonene jeg har sett meg ut foreløping. Fint om jeg kunne få noen kommentarer angående telefonene og kanskje tips til noen andre. Opererer med ett relativt begrenset budsjett så vil ikke på over 4000 helst holde meg rundt 3500. Sony Xperia S ForRelativt rask Stor skjerm NFC God på mulitmedia [*]Mot Dårlig byggekvalitet Ikke minnekort Luker (hater luker...) Sony Xperia P ForGod byggekvalitet NFC God på multimedia Grei størrelse [*]Mot Ikke akkurat verdens raskeste Motorola Razr Maxx ForFantastisk batteritid God skjerm Greit rask Bra UI [*]Mot Ikke NFC Koster litt Noen som har noen kommentarer til disse? Er det viktig med NFC eller kommer det til å ta så lang tid før det blir god nok implementert i samfunnet at jeg har kjøpt en ny telefon? ErLa. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Tror ikke mangel på NFC er noe som har stor betydning det kommende året. Innenfor ditt busjett tror jeg at jeg ville gått for Samsung Galaxy SII. Mest av alt fordi det er en gjennomprøvd og god mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå