Gå til innhold

MS Messenger i WinXP

LittOmAlt

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan skru av denne?

Den slår seg på hele tiden, forbanna irriterende.

Den ligger ikke i oppstartsmappa!

Samme probløemet med trial av Real Player, der er det også noen som vil sende meg beskjeder...

=== Utblåsing ====

(det de egentlig vil er å ha meg som trygg og fast kunde som virkerlig, av egen fri vilje setter pris på at de voldtar min desktop, at jeg skriver hvem jeg er, hva som er min epostadresse, mit egentlige navn, hvoer mye jeg tjener, hva som er min jobb, hvor stort innkjøpsbudsjett jeg har på jobb, om jeg er besluttningstager i min jobb, om jeg er gift om om om om oim om ER DET NOEN SOM FØLER SEG BETRAKTET SOM EN UNDERMÅLER AV DISSE PROGRAMVAREHUSENE? Vil de at vi bruker warez for å få fred? ja, nå er jeg tømt, deilig var det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikkje snoka spesielt mykje rundt har du?

Tippar du har ein meny som heiter Preferences(Innstillingar på norsk?). Under der kan du hake vekk "Start messenger med windows" eller noko slikt.

Ellers så går det an å avinstallere Messenger, men da må du inn i registry. Søk på forumet og du skal finne!

Lenke til kommentar

Dersom du vil fjerne messenger kan du gjøre dette:

Hak PÅ "Show hidden files and folgers" og hak VEKK på "Hide protected operating system files" under Folder option.

Edit filen: WindowsInfsys.oc.inf

Let frem til strengen:

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

Fjern ordet "hide", så det blir:

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7

Lagre filen. Deretter kan du gå til "Add/remove programs", og du kan fjerne messenger fra "Add/remove Windows Components".

Lenke til kommentar

husk at for å hindre et bakrunsprogram å starte kan du trykke på "Start/kjør/" skriv in msconfig og kryss vekk(på arket oppstart) det du ikke vil skal kjøre i bakgrunnen.

du har sikkert masse ikoner nede i systray'et (der klokken er)og de fleste kan du bare legge et ikon(snarvei)på oppgavelinjen din slik at du starter det når du har behov for programmet.

men MSN er jo et fantastisk program å bruke mellom venner. (selv om jeg er en microsofthaterselv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...