tigersager Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Er du lei av sol og sommer allerede og føler at nerdefingra tenger å bli slitt ut litt i sommer? Er du rett og slett veldig keen på å dra på et LAN-party i sommer? Da kan Hackmania LAN-party være løsningen! Dette er altså et ny-oppstartet LAN som skal ha sitt første årlige arrangement i sommer! Lanet finner sted på Telenor Arena fra 19-22.juli. Billetter han kjøpes her og hjemmesiden kan du se her http://www.facebook.com/events/297249650359584/ Endret 10. juli 2012 av tigersager Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Ligger det noe bak navnet? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Ligger det noe bak navnet? Det får du nesten spørre arangøren om Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 LAN på Telenor Arena? HAHAHAHAHHAAHHA. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Så får meg et megalan planlagt på et par dager, men så: "i hele 3.etg som kan romme over 130 deltagere pluss crew og konkurranseområder." Lenke til kommentar
Kennet0508 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Evelen: Det er ikke akkuratt mulig og fylle hele telenor arena på 2 uker! Jeg håper du har forståelse for dette... Men dette er som sagt en begynnelse, til neste år kan vi heller se for oss noe mye større 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Selvsagt har jeg forståelse for det, hadde vert dumt å prøve i det heletatt. Megalan i TN Arena hadde vært kult, er vel vell så stort som vikgingskipet regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå