SirreStrikk Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Heisann! For noen måneder siden ble min bærbar plutselig EKSTREMT treig til perioder. Den kan nesten stoppe helt opp i 10 min, for å så jobbe normalt i 1-2 min før den henger seg igjen. Forsøkte å formatere og det virka om det hjalp det første kvarteret før den henger seg igjen. Den blir også ekstremt varm, og går på 100% load hele tiden. Men har forsøkt å avkjøle den for å se om det løser problemet med treigheten, men den kommer likevell. Så ser kanskje for meg at harddisken har tatt skade av varmen ol. Men tneke jeg skulle gi det et forsøk med å fjerne støv ol. Noe som viste seg å være en gedigen tabbe! For det første så klarte jeg ikke å få av pc lokket på undersiden, så jeg gav opp rimelig fort. Det andre som skjedde var at touch paden slutten å fungere etter dette, så da er vell garantien røket i tilegg? Pcn er ca to og et halvt år gammel, så noe garanti/reklamasjon har jeg vell fortsatt? Hva mener dere jeg skal gjøre? Forsøke å åpne pcn igjen, fjerne evt. støv og kjøpe ny hdd. Eller forsøke å sende den inn? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) En harddisk som er i ferd med å feile kan gi symptomer som du beskriver først, men du skriver også at pc'en blir varm og går på 100% load (prosessor?). Det siste er tegn på at pc'en har blitt infisert med uønsket programvare. Du kan bruke en usb/trådløs mus og gjøre følgende scan: Last ned og kjør OTL fra følgende nettside: http://www.geekstogo...for-hijackthis/ Klikk Quick Scan for å kjøre scanningen. Post innholdet i begge filene som dukker opp i dette underforumet når scanningen er ferdig, sett dem i hver sin spoilertekst: http://www.diskusjon...p?showforum=131 Endret 12. juli 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå