Lautsprecher Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kan man ringe/maile til tullenor for å få fjerna den? Koster d noe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kan man ringe/maile til tullenor for å få fjerna den?Koster d noe? Det koster ja, de er vel bare det dyreste abbonementet som er uten noen grense. Hva med og bytte ISP? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 [Det koster ja Vet du hvor mye? kan nok ikke bytte ISP siden det er fatter'n som "bestemmer" over det, og han klarer jeg nok ikke å overbevise om at tullenor er no' drit (HAR prøvd!) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 En ting jeg lurer på... Hos telenor, er en GB 1024 MB? Eller er det 1000MB/GB? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 [Det koster ja Vet du hvor mye? kan nok ikke bytte ISP siden det er fatter'n som "bestemmer" over det, og han klarer jeg nok ikke å overbevise om at tullenor er no' drit (HAR prøvd!) Du må ha abb til 750,- pr mnd, kanskje prisen greier og få fornuft i skallen til gamlingen? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 En ting jeg lurer på... Hos telenor, er en GB 1024 MB? Eller er det 1000MB/GB?tror det er 1024mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå