wergz Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Noen har brukt min e-post for spam eller lignende, og jeg er nektet adgang til min egen bruker. Derfor har jeg fått en melding om å sende en kode til en "alternativ e-post", men jeg kjenner over hode ikke denne alternative e-posten igjen. Hva skal jeg gjøre for å få tilbake mailen min? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kva har du registrert på hotmail kontoen din? Dersom kontoen er blokkert så er det vanligvis to måter å låse den opp igjen på. Den første måten er at du bestiller nytt passord som du får i din alternative epostadresse dersom du har registrert dette. Den andre måten er at du oppgir det hemmelige svaret på kontrollspørsmålet dersom du har registrert dette. Dersom du ikkje har noke registret anna enn navnet ditt så må du evntuellt ta kontakt med Microsoft for å prøve å få resatt passordet manuellt. Dersom hotmailkontoen var heilt annonym så er det ikkje noke du får gjort. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er den alternative epostadressen som du oppga i innstillinger for å sørge for at du kan låse opp kontoen igjen... Står i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Det er den alternative epostadressen som du oppga i innstillinger for å sørge for at du kan låse opp kontoen igjen... Står i bruksanvisningen. Yep, og problemet ligger i å huske hva den alternative het, fordi det er nesten bare stjerner som sensurerer adressen. Jeg vet derfor ikke hva den heter. Passordet er det mulig at jeg husker. Edit: Hvordan klarer jeg å poste 3-ganger - 2 ganger på rad? ... Endret 10. juli 2012 av wergz Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dersom du ikkje husker navnet på epostadressen så husker du vell også neppe passordet. I så tilfelle er det ein tapt sak. Har du så mange alternative epostadresser under det samme domenet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvis du gjemmer en reservenøkkel på et sted og så glemmer hvor dette stedet er så er det nok bare å brette ned buksa og bøye seg fremover... 1 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Hvis du gjemmer en reservenøkkel på et sted og så glemmer hvor dette stedet er så er det nok bare å brette ned buksa og bøye seg fremover... Haha Jeg får jo ikke sjansen til å skrive sikkerthetsspørsmål heller! Endret 10. juli 2012 av wergz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå