[email protected] Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Spørsmålet ligger i overskriften. Hvor mange feet er 5 knop ? Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dette er to ganske ulike måleenheter; feet måler en lengde, knop måler hastighet. Du tenker kanskje på fot (altså feet) pr. sekund eller noe? http://www.kylesconverter.com/speed-or-velocity/knots-to-feet-per-seconds Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 5 knop er 9,26 km/t. Mulig jeg overser noe her, men feet er vel en lengdeenhet? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Spørsmålet ligger i overskriften. Hvor mange feet er 5 knop ? Det ene er avstand og det andre fart så spørsmålet ditt er litt rart en fot(feet) er 33 cm (ca) mens 5 knop er 9.3 Km/t. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Ja, var dette jeg også stusset på.. Farts måleren på båten viser noe annet en knop, kanskje miles? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ja, var dette jeg også stusset på.. Farts måleren på båten viser noe annet en knop, kanskje miles? kan være, men høres rart ut. mph er i såfall 1.6 kmh ca Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ja, var dette jeg også stusset på.. Farts måleren på båten viser noe annet en knop, kanskje miles? Det står sikkert "knots" som er den knop på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå