Gå til innhold

Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg en bærbar pc. Har sett litt rundt og funnet denne.

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Det jeg lurer på er hvordan denne pc'en takler spill som diablo og battlefield og om det er noen andre pc'er dere heller ville foreslått meg å kjøpe isteden.

Jeg vil helst ikke strekke meg så veldig langt over 8k for pc'en men dere kan sikkert komme med forslag for andre pc'er hvis det er en stor forbedring til en ikke så alt for dyrere pris.

Takker for all hjelp jeg kan få :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel den beste spillytelsen du kan få innenfor budsjettet ditt, på nåværende tidspunkt. Plusser du på en par tusenlapper kan du få en maskin med GTX 660M - men det er ikke veldig mye bedre enn GT 650M, og dessuten kan man ganske lett overklokke GT 650M til å yte like bra som GTX 660M, hvis maskinens kjølesystem tillater en overklokking. Det blir jo gjerne høyere temperaturer av denslags.

Med GT 650M kan du vente deg BF3 (single player) medium innstillinger på 1920x1080 oppløsning, high på 1366x768. Diablo 3 burde kunne gå på max innstillinger.

Dell Inspiron 17R Special Edition fremstår på papiret som en godt ytende laptop til en fin pris. Alternativet er å plusse på 2 tusen og gå for Asus G55/75.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...