plakatmannen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Heisann! Har nettopp fått en ny versjon av Hostomato.com på lufta. Det er en side for å sammenligne og filtrere webhoster av ulike slag. Er interessert i å høre hva dere synes om utseendet, samt hvordan filtreringen fungerer. Noe som mangler, eller bør forbedres? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg tror jeg kan si det er unødvendig å ha kolon etter hver tittel som "FTP accounts:" osv. Jeg forventer også å komme til noe mer enn bare et kommentarfelt og en liten boks til venstre med litt mer utfyllende informasjon når jeg trykker på "more about this plan". Du kan også ha brødsmuler rett under headerdelen slik at det blir enkelt for brukeren å komme seg tilbake til listen over de forskjelige webhostene, uten å måtte trykke backspace på tastaturet eller tilbake i nettleseren. Det må jo også legges til at jeg regner med på de fleste hostene er prisene ex. mva, så de prisene du lister opp blir jo ikke helt korrekte. Gjerne legge til prisene med moms i tillegg? Ellers vil jeg si at jeg likte både designet og det var en enkelt brukergrensesnitt! Bra jobbet! Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Takk for tilbakemeldinger, Cerandin. Jobber stadig med nye endringer, så sidene for hver hostingpakke vil få mer innhold etter hvert. Brødsmuler var en god idè. Når det gjelder pris er det vanskelig å få det helt nøyaktig. Noen tilbyr avslag når man inder seg til f.eks. et år, fremfor å betale måned for måned. I tillegg til at det kan komme avgifter og slikt. Målet er å hvertfall gi et noenlunde riktig bilde av prisnivået hos hver enkelt host. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Forståelig angående prisene! Jeg kom på en ting til som du kan gjøre, og det er å lage en slags bedriftsprofil, hvor du kan se utvalget til hver av de forskjellige bedriftene. Eksempelvis at One.com har en liten profil hvor du kan se alle deres tilbud, rangert etter 5GB lagring, 30GB osv. Og utifra dette kan du også sammenligne de forskjellige bedriftene etter total popularitet (be meg utdype hvis det var en dårlig formulert setning). Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Bedriftsidene er noe jeg jobber med. Har nettopp lagt opp en ny versjon med en ordentlig forside. (http://hostomato.com/ fremfor å bli sendt direkte til /shared/). Det ligger en liten beskrivelse av tjenesten, samt twitterfeed og en Google+ widget. Er litt i tvil om jeg skal legge inn enda mer innhold på forsiden, som f.eks mest populære pakker innenfor hver enkelt kategori, eller bare la det være så enkelt som det er nå. Innspill? Lenke til kommentar
agm Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Har fulgt med på utviklingen av siden, og synes den nå ser tilnærmet ferdig ut. Veldig bra! Dere begynner å få opp en god katalog, men jeg savner norske hosts / hosts med datasenter i Norge. For webapps og tjenester kun rettet mot norske brukere foretrekker jeg ofte norske servere. F.eks. ProISP.no Subsys.no Fastname.no Active24.no Domeneshop.no Ang. forsiden, så ville jeg puttet dagens forside inn som en "About us"-side, og heller gjort plass for nyheter, kuponger og (som du foreslo) en oversikt over populære pakker og leverandører. Endret 19. juli 2012 av agm Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Har lagt til støtte for webhoster på andre språk enn engelsk nå, slik at man kan filtrere f.eks etter kun norskspråklige firma. Har lagt inn ProISP, og skal få inn flere etter hvert. Kom gjerne med flere forslag. Endret: Man kan nå filtrere etter kontrollpanel også. Endret igjen: Har lagt til en domenesøker. Endret 21. juli 2012 av plakatmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå