spamex Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei Jeg er som det sier i tittelen på let etter ett nytt spill. Prøver å finne ett bra RPG spill, ikke Skyrim det har jeg spilt. Jeg har spilt igjennom Skyrim 1 gang, Oblivion, begynte på Fallout 3 og New Vegas. Har lyst til at det skal være åpent som de spilla. Har også spilt Just Cause 2. Jeg liker også godt CS 1.6 og FPS spill. Så det jeg ser for meg er ett FPS/RPG spill. Håper jeg kan få noen bra tips her -WilliamMJ Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Regner med du har spilt HL2? Er mer FPS med storyline enn FPS/RPG. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Hei, jeg pleier å bruke Gamespot sine sider, her kan du bruke filtre for å kategorisere hvordan spill du vil ha og sortere etter alle kunstens regler, check it out Her er alle RPG-spill (ever) til pc kategorisert etter rating. http://www.gamespot.com/games.html?platform=5&type=top_rated&category=Role-Playing&mode=all&sort=score&dlx_type=all&date_filter=all&sortdir=asc&official=all Endret 10. juli 2012 av jazzfudge Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Har faktisk ikke spilt HL2. Skal prøve det i morgo Skal sjekke Gamespot. Takk for svar. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Witcher 2 og Dark Souls (kommer snart, men finnes alt på konsoll) for RPG. Tribes 2 (gratis, finnes også en nyere versjon som følger Free to play modellen, hvor gjerne de som kjøper flest hatter har mer helse og likende, men har ikke prøvd denne) og Quake Live (gratis) for FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå