Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Vandalisme Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Når bildet i utgangspunktet er tatt med stor blender og begrenset dybdeskarphet så synes jeg du har fått maks ut av det med maskeringen. Liker den kikkehullseffekten godt, og får litt følelsen av at det er et beist der ute og venter på meg Den uten maskering blir litt flat og tam i forhold, så da vet du hva jeg foretrekker. Tips, egentlig ikke, kunne foreslått en mindre blender men tviler litt på om det hadde blitt så bra med mer av bordplatene i fokus. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Takker så mye for kommentaren - det er igrunnen slik jeg opplever det selv også Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Tøffing denne vandalen! Iallefall i trynet! Nesten skummel ble den! Likte godt pinholevarianten! Ikke så godt å komme med noen tips her! God 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg