Gå til innhold

setupdd.sys fra WinXP cd, noen som har?? riper i cd`n :(

Anbefalte innlegg

Som sagt setupdd.sys fra WinXP cd, noen som har?? riper i cd`n :(

sku installert XP i kveld, den vesle (6GB) hdd som xp lå på slo seg vrang helga, så jeg må legge inn xp på 80 gb.. noen som kan maile meg den fila, hadde vært topp.. og finn ut hvor den ligger på xp cd`n

f:I386setupdd.sys f.eks.

[email protected]

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er cden ødelagt og den er lovlig får du ny fra butikken eller microsoft. Slik har de gjort det i alle de år. får du feil pga en nedlasta version er det ikke mitt problem

:yes: Stemmer det. Bare å ta kontakt med microsoft, så skal du kunne få ny plate ved å bytte inn den ødelagte. Tror det er sånn med noen spill også...

Eneste problemet er at det er litt surt å måtte vente dersom man har det litt travelt. Har du prøvd med en annen cd-leser?

Lenke til kommentar
søkte på google å fant denne

http://www.ntsupport.dk/html/sikker.html

har lasta den ned, og skal prøve ut.. Men jeg må brenne cd`n via :data-bootable data disk i nero vel og merke..

Og for å få gjort det trenger jeg en floppy boot disk, i 98 var jo det enkelt, men hvordan gjør jeg det i XP??

går det ann å laste ned ferdig floppy boot disk`er for XP, 98 må vel gå ann,,,.!!

Angående det med XP cd`n så eier jeg faktisk WinXP home edition, men er Xp pro jeg prøver å installere :(..

Lenke til kommentar
søkte på google å fant denne

http://www.ntsupport.dk/html/sikker.html

har lasta den ned, og skal prøve ut.. Men jeg må brenne cd`n via :data-bootable data disk i nero vel og merke..

Og for å få gjort det trenger jeg en floppy boot disk, i 98 var jo det enkelt, men hvordan gjør jeg det i XP??

går det ann å laste ned ferdig floppy boot disk`er for XP, 98 må vel gå ann,,,.!!

Angående det med XP cd`n så eier jeg faktisk WinXP home edition, men er Xp pro jeg prøver å installere :(..

sjekk mail.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...