Nilsen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Utviklere kan allerede nå ta i bruk «Golden Master». Nå er Apples nye operativsystem ferdig Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) "det har ingen kjente feil eller mangler." Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? Endret 10. juli 2012 av TobbenTM 6 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 120 kroner for oppdatering fra Lion/Snow Leopard er absolutt ingen upris! Kommer nok til å oppdatere min MacBook Air så fort det blir tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? Nei. Det betyr ikke at det ikke nødvendigvis er mangler, det betyr at ingen mangler er kjent. "Mangler" her er bugs. 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 "det har ingen kjente feil eller mangler."Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? Egentlig ikke, selv om det nok mangler et kvalifiserende "store" inni der. Man lanserer ikke software med større bugs, da tar man en runde til og retter dem opp. Når man har kommet til GM-stadiet betyr det at man stoler nok på koden til å sende den ut i det fri (Gold Master betyr originalt at man laget CD-malen man trykket de andre platene med). Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Om dere har mulighet for laste det ned blir jeg veldig glad om dere tar det med i testen av Macbook Pro med Retina Display, da maskinen har et par merkverdige bugs. Blandt annet at så og si ingen tredjeparts USB-dingser virker på denne nye maskinen. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) "det har ingen kjente feil eller mangler."Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? Det er helt okey å si Endret 10. juli 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 120 kroner for oppdatering fra Lion/Snow Leopard er absolutt ingen upris! Kommer nok til å oppdatere min MacBook Air så fort det blir tilgjengelig. Samme her, ser mest frem til støtten for Airplay siden jeg har en Apple TV. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 "det har ingen kjente feil eller mangler." Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? OS X > Windows 7 Finnes ikke virus eller bugs i OS X... det er funksjoner forbeholdt Windows. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Skal vi virkelig hoppe rett på denne karusellen igjen? ... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Skal vi virkelig hoppe rett på denne karusellen igjen? ... Hvis ingen mater trollet så går det nok bra! 6 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er alltid en del bug i nye operativsystemer, det kommer derfor garantert en versjon 10.8.1 innen få uker etter lansering av Mountain Lion. Enkelte feil rekker man ikke rette opp (men de er ikke kritiske) og enkelte feil ser man først når de store massene tar systemet i bruk. Mange bedrifter venter til 10.x.1 eller 10.x.2 når det kommer ny Os X og til SP1 når det kommer ny Windows av nettopp denne grunnen - de lar andre finne feilene. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært gøy å kunne installere det på en vanlig pc... :L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Så gjør det da? Kjører Lion på stasjonæren min hjemme i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 "det har ingen kjente feil eller mangler." Det er vel kansje litt vel arrogant å si? Eller? OS X > Windows 7 Finnes ikke virus eller bugs i OS X... det er funksjoner forbeholdt Windows. Håhåhå, snakk om å be om bråk :O Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært gøy å kunne installere det på en vanlig pc... :L Så gjør det da? Kjører Lion på stasjonæren min hjemme i dette øyeblikk. Det gjør jeg også... Både på stasjonær maskin og i VMWare på en laptop Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært gøy å kunne installere det på en vanlig pc... :L Så gjør det da? Kjører Lion på stasjonæren min hjemme i dette øyeblikk. Det gjør jeg også... Både på stasjonær maskin og i VMWare på en laptop :O hvordan! Forklar Google ga meg ikke mye hjelp... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hadde vært gøy å kunne installere det på en vanlig pc... :L Så gjør det da? Kjører Lion på stasjonæren min hjemme i dette øyeblikk. Det gjør jeg også... Både på stasjonær maskin og i VMWare på en laptop :O hvordan! Forklar Google ga meg ikke mye hjelp... http://www.hackintosh.com/ Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det blir altså Windows 8 Metro for Mac. Jeg er grenseløst forbauset. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Mountain Lion er raskt som fy (iallfall på min Macbook Air i7 2.0 8gb) og all den nye funksjonaliteten fungerer prikkfritt. Jeg er foreløpig imponert. Endret 11. juli 2012 av kvasbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå