fjarle Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Mobilprodusenten vil overgå dagens Optimus 4X HD ifølge rykter. Nytt flaggskip fra LG til høsten? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hjelper lite med heftig hardware når software`en er buggy, tror mange har 2x friskt i minne Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har hørt mye rart om LG's oppfølging med oppdateringer av software. Der er nok Samsung med Kies bedre. Angående Cortex-A15, vil vi se L3 cache eller er det lengre ut i fremtiden? Trenger det L3 cache? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 onkel_jon min 4x funker veldig bra, ingen bugs. Hva sitter du inne med av erfaring? (bortsett fra 2x) Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 LG er mobilverdens nye Siemens, De er først ute med ting men brukervennligheten faller ikke i smak. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har gått fra Cyanogenmod til 4X HD for noen dager siden og det synes ikke riktig å kritisere brukervennligheten. Muligens utdatert kritikk. Skjønner at 2X ikke var bra, men 4X har svært lite bloat såvidt jeg kan se. Det jeg forholder meg til av endringer fungerer bedre enn Cyanogenmod. Det jeg har lest av andres erfaringer tilsier at LG fikk seg en trøkk av kritikken rundt 2X og har skjerpa seg. Det er vel en grunn til at 4X har fått bedre reviews, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg