2re Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har nettopp kjøpt studentversjonen av XP pro, oppgradering. Har nå oppgradert fra ME til XP på min stasjonære pc, men ønsker samtidig å gjøre det samme på min bærbare. Har "hørt" at dette ikke er mulig, da programmet bare gjelder for bruk på èn maskin. Er dette riktig? I så fall, hva om jeg om x uker ønsker å bytte ut min nåværende PC med en annen som ikke har XP. Må jeg da kjøpe en ny oppgraderingsverjon.....? [/b] Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Du må ikke være så pysete! Jeg har installert WinXP på alle maskinene mine, 2 bærbare og en stasjonær. Den ene bærbare er kastet nå når den ble ødelagt (av maskinvare grunner). Er jo dine maskiner så bare installer! Hvis du får feilmelding ringer du til Microsoft og får kode der. Bare si du har kjøpt ny harddisk når XP leser serienummeret fra denne. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kan for sikkerhet nevnet et utsnitt av LISENSEN: De har rett til å installere og bruke ett eksemplar av Programvareproduktet på én enkelt datamaskin, enhet, arbeidsstasjon, terminal eller digital elektronisk eller analog utstyrsenhet ("Utstyrsenhet"). De har rett til å lage en ekstra kopi av Programvareproduktet og installere slik kopi på en bærbar Utstyrsenhet kun for eksklusiv bruk av den personen som er hovedbrukeren av den opprinnelige kopien av Programvareproduktet Programvare er Lisens, ikke kjøpt produkt. Du har rett og bruke det på maskinene DU selv benytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå