Gå til innhold

Søkt Høgskole & BI

JuC1y

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har søkt på høgskolen i oslo & akerhus, og BI på nydalen. Det jeg lurer på er om man kan melde seg ut av BI selv om man har svart.

Man får svar fra høgskolen om man får studieplass 20.juli og det er også svarfristen til BI. Jeg har motatt en kontrakt fra BI som må underskrives på og sendes til BI iløpet av 20. Juli.

Jeg ønsker å se om jeg først kommer inn på høgskolen eller ikke, men jeg er også redd for at hvis jeg venter og ikke svarer på BI mister jeg begge plassene i og med at jeg har svart for sent og ikke fått studieplassen på høgskolen.

Dermed lurer jeg på om jeg kan svare til bi og melde meg ut hvis jeg får den ønskende studieplassen på høgskolen? Vil det koste meg noe, eller kan jeg melde meg ut gratis fra BI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BI er utrolig sleipe på det der. De vet like godt som alle andre at fristen for de andre skolene er satt til nøyaktig samme dato som den de selv setter for besvarelse.

Har en kompis som sendte mail og sa at han kom til å bli litt forsinket fordi han rett og slett ønsket å se hvorvidt han kunne komme inn et annet sted først. Gikk i orden det - etter en tre-fire e-postvekslinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...