JuC1y Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei, jeg har søkt på høgskolen i oslo & akerhus, og BI på nydalen. Det jeg lurer på er om man kan melde seg ut av BI selv om man har svart. Man får svar fra høgskolen om man får studieplass 20.juli og det er også svarfristen til BI. Jeg har motatt en kontrakt fra BI som må underskrives på og sendes til BI iløpet av 20. Juli. Jeg ønsker å se om jeg først kommer inn på høgskolen eller ikke, men jeg er også redd for at hvis jeg venter og ikke svarer på BI mister jeg begge plassene i og med at jeg har svart for sent og ikke fått studieplassen på høgskolen. Dermed lurer jeg på om jeg kan svare til bi og melde meg ut hvis jeg får den ønskende studieplassen på høgskolen? Vil det koste meg noe, eller kan jeg melde meg ut gratis fra BI? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bare vent til 20. juli og se om du kommer inn på hioa. Hvis du ikke kommer inn så sender du inn BI-papirene. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 De må være sendt inn før 20. Er det ikke slik det funker? At BI må ha papirene før 20 eller akkurat den 20? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvis fristen er den tjuende, trenger du ikke sende før da. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Hm, er du sikker på det? Hvordan vet de at jeg ikke sender 21? Er det ingen andre som vet noe om dette? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Jeg er sikker på at du kan sende brevene den 20. om fristen er den tjuende, ja Endret 11. juli 2012 av tgnedal Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Men er det ingen annen mulighet? At jeg svarer BI først og melder meg ut hvis jeg ikke skal gå der? Det er det jeg lurer på. Om det koster noe å melde seg ut av Bi, før man har startet der? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 stemples ikke brevene av posten når de sendes? men da har du fortsatt en dag på deg og sende inn BI-papirene. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ring BI. Så får du svar. Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 BI er utrolig sleipe på det der. De vet like godt som alle andre at fristen for de andre skolene er satt til nøyaktig samme dato som den de selv setter for besvarelse. Har en kompis som sendte mail og sa at han kom til å bli litt forsinket fordi han rett og slett ønsket å se hvorvidt han kunne komme inn et annet sted først. Gikk i orden det - etter en tre-fire e-postvekslinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå