Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Har dere morsomme vitser å dele? Her kommer det en ifra meg: Har dere hørt om svensken som ikke kunne finne E18? Han kjørte E6 3 ganger. Endret 10. juli 2012 av Fullmånemocca Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Har dere morsomme vitser å dele? Her kommer det en ifra meg: Har dere hørt om svensken som ikke kunne finne E18? Han kjørte E6 3 ganger. Hva er forskjellen mellom en overkjørt rotte og en overkjørt (for å være politisk korrekt skriver jeg farget mann) farget mann? Det var bremsespor foran rotta. Endret 10. juli 2012 av ankirbabe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 to tomater gikk over en vei og så ble den ene påkjørt da sa den andre kom an ketchup Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 dene tråden komer til å ta helt av asss!!! xDDD Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Hva så? De som vil sende vitser får lov til det, og de som ikke vil behøver ikke. Enkelt og greit Endret 10. juli 2012 av Fullmånemocca Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva er forskjell på ti negere i fotlenker og en traktor? Traktoren synger ikke mubaya my lord Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Hvorfor kan ikke jeg svi grøten, når Wergelandsveien? Lenke til kommentar
Woman Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det var en gang en man som skulle ta med seg en elefant over grensen, men på grensen stod det en toller og sa at det ikke var lov og ta med elefanter over grensen. Da snudde mannen og gikk tilbake til huset sitt. Der festet han en brødskive under hver fot på elefanten og gikk til grensen igjen. Mannen gikk forbi tolleren med elefanten og da sa tolleren: - Det er ikke lov å ta med elefanter over grensen. Da sa mannen: - Du har ikke noe med hva jeg har på brødskiva! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå