Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere jenter om dette? Hår overalt...

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hår på brystet, magen, ryggen, skuldrene, lårene og leggene. Har hår på armene også, men det er ikke like mørkt som på resten av kroppen min.

Hva synes dere jenter om dette? Grunnen til at jeg lurer er at jeg badet i sjøen på fylla i helga. Husker at ei jente sa til noen bak meg: "Så mye hår han har på ryggen..." Kan skjønne at det er veldig avtendene å ha hår på ryggen...

Er en 20 år gammel kar.

Takker for svar :)

Anonym poster: 10ffe4df5b4661074dd140addcf0f945

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :) lurven :p men smaken er forskjelig da. jeg er ingen jente, men tror flertallet ikke liker hår på ryggen. jeg har selv en del hår på ryggen og jeg skal få det vokset vekk før jeg reiser til syden...

Lenke til kommentar

Smak og behag. Jeg syns ikke det er særlig deilig med masse hår på ryggen, men... det er jo tydelig at andre jenter her liker det så :)

Men er det noe du tar med i beregningen når du er på utkikk etter mannfolk, eller ber du bare typen fjerne det etter du har dratt ham i land?

Lenke til kommentar

Smak og behag. Jeg syns ikke det er særlig deilig med masse hår på ryggen, men... det er jo tydelig at andre jenter her liker det så :)

Men er det noe du tar med i beregningen når du er på utkikk etter mannfolk, eller ber du bare typen fjerne det etter du har dratt ham i land?

Ingen av delene. Alle menn, i likhet med kvinner, har sine "problemområder". Eller, dvs, noe som partneren ikke liker/tenner på. Jeg verken utelukker menn med masse hår på ryggen, eller ber mannen om å fjerne håret når jeg blir sammen med han. Faller jeg for en mann med masse hår på ryggen, syns jeg jo fortsatt ikke at håret er særlig tiltrekkende og deilig, men det er jo noe jeg kan leve med. Det er vel ganske sannsynlig at jeg har et trekk som samme fyren ikke liker hos meg også.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Faller jeg for en mann med masse hår på ryggen, syns jeg jo fortsatt ikke at håret er særlig tiltrekkende og deilig, men det er jo noe jeg kan leve med. Det er vel ganske sannsynlig at jeg har et trekk som samme fyren ikke liker hos meg også.

Vet at det er flere kompiser som har fått full avtenning når de har kjent at dama hadde masse hår på halebenområdet,men egentlig så har jo kvinnfolk normalt masse hår på kroppen,og menn skjegg,lurer litt på hvor det er blitt av...

Det skulle jeg likt å veete.

Lenke til kommentar

Har samme "problemet"!

brystkassa er som en bjørn, overarmene, skuldre og ryggvingene, korsryggen og rumpa.

Syns ikke det er noe fint selv og har vurdert å fjerne de på armene og skuldrene og ryggen med laser.

Men dama syns det er digg!

Finner du ei dame som ikke vil ha deg pga litt hårvekst så bør du ikke tenke på hårveksten, men revurdere dama! :)

Lenke til kommentar

Vet at det er flere kompiser som har fått full avtenning når de har kjent at dama hadde masse hår på halebenområdet,men egentlig så har jo kvinnfolk normalt masse hår på kroppen,og menn skjegg,lurer litt på hvor det er blitt av...

Det er ikke normalt at kvinnfolk er spesielt hårete?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke normalt at kvinnfolk er spesielt hårete?

Nåja, nå tenker ikke jeg på hårete som en bjørn,men det fjernes og nappes da vitterlig tonnevis med hår både med pinsett,epilator,høvel,laser,voks og strips fra kvinnekropper daglig...

Slenger inn ett bilde fra wiki siden jeg har lyst,for da har jeg lov.

Androgenic_hair.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke helt si at jeg er enig i den tanken.. Er ikke, som jeg har forstått, så altfor vanlig at man har hår langt ut på innsiden av lårene, eller oppover magen. Heller er det ikke vanlig (spesielt hos norske jenter) at hårene på armene er så mørke og lange at man må fjerne det. Vet heller ikke om noen som har en bart de må ta seg av, for å si det sånn. (ja, jenter prater faktisk om alt dette)

Forøvrig så spørs også dette på hvor mørkt hår man faktisk har her og der. Vi alle har jo hår overalt på kroppen, men for spesielt nordiske kvinnfolk tror jeg ikke det stemmer at vi er så hårete.

Matcher man de ubarberte leggene til ett kvinnfolk med en gjennomsnittlig mann så vil jeg heller ikke si at vi er så hårete der vi har hår heller sammenlignet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...