Slipstream Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvor i Oslo får man kjøpt denne grønne salaten som ofte serveres sammen med sushi? --og hva heter den? Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg tror du kanskje må tydeliggjøre spørsmålet ditt litt; jeg har spist sushi i mange land, inklusive Japan, og har aldri fått noen grønn salat som jeg har lagt merke til sammen med den. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvor i Oslo får man kjøpt denne grønne salaten som ofte serveres sammen med sushi? --og hva heter den? Tenker du på nori/sjøgress? I så fall får man kjøpt det i mange butikker, har sett det i alt fra Meny til Rema 1000. http://en.wikipedia.org/wiki/Nori Lenke til kommentar
iverksatt_tilltak Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tipper det er Wakame du sikter til. I bartebyen finnes den både på Meny og andre større dagligvarehandler så hadde overrasket meg stort om situasjonen ikke var den samme i tigerstaden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå