Littlebuddah Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Når jeg kjører : Må jeg trå gassen helt inn for at den skal gå fremover ,likevel tar den VELDIG dårlig. Den rister, lugger/fusker mens jeg kjører og når jeg setter ned farten så låser ratet seg. For å "låse" opp rattet igjen må jeg slå av bilen. Gassen tar så dårlig at plutselig kan den slutte å "ta!" slik at jeg må stoppe for å starte den igjen. Iblant blir den bedre av dette og iblant ikke! Når jeg roterer på rattet lager den også en rar lyd. Og noen dager kjører den flott! Noe er galt... Noen ideer ? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Sannsynligvis ligger det igjen en bilmekaniker i motorrommet etter sist service. Du får åpne panseret og se om ikke det skjuler seg noe spennende der. Det kan være han/hun begynner å bli litt sulten. 1 Lenke til kommentar
Littlebuddah Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 ja ok, veldig nyttig Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hva slags bil er det snakk om da? Lyser motorlampa? Når fikk den nye plugger o.l sist? Låser rattet seg i fart? Det er jo livsfarlig.. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 ja ok, veldig nyttig Hallo. Hva forventer du av svar da Du må gidde å ta deg tid til å skrive langt mer detaljer. Type bil, hva er gjort og hva er ikke gjort, sist service, bla bla bla. Bare å sette seg ned å skrive så godt du kan, så får du hjelp og seriøse svar. Gudd løkk! Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 At rattet låser seg tyder vel på feil med rattlåsen - å kjøre med det er livsfarlig for både deg og andre trafikanter. At motoren går som en dass kan skyldes så mangt. litt mer info, så kanskje du får svar. Start gjerne med å fortelle hva slags bil det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå